• Goed, mijn dag is helemaal gemaakt.
    Vandaag begon een klasgenootje al over het slachtfeest en dat haar vriend 3 schapen moest halen voor familieleden/vrienden, meisje dus kotsmisselijk de hele dag rondlopen terwijl hij allerlei grapjes zat te maken over het slachten en schoonmaken etc etc etc...

    nou verder geen aandacht aan besteed. Gaat 10 min geleden de bel. vader doet open, staat even aan de deur te praten, en komt even later met een bak met een doek erover heen de kamer in gelopen. Hond meteen aan de bak ruiken. Ik vragen wat erin zat, mn pa zegt alleen in t italiaans: "heb een bak met botten." Dus mijn zusje onder die bak kijken en ziet wat vlees, begint te gillen en loopt weer weg, ik nieuwsgierig geworden, loop naar het aanrecht, zit ik echt heel droog naar een bak met hart, lever, en andere ingewanden te staren xD
    (heb wel foto maar die zal ik jullie besparen)

    Krijgen jullie ook wel eens vreemde 'cadeaus' van de buren?(nerd)

    Kijken op eigen risico!!
    braaf in het bakje
    ik heb nog steeds geen idee wat dat grote stuk vlees is...
    t heeft wel een bot...

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 23:07 ]

    Patronize schreef:
    okay dan.. ingewanden?

    en ik dacht altijd dat het het offerfeest heette:X


    de ene zegt slachtfeest, ander offerfeest geen idee wat het precies is, naar mijn idee kun je beide woorden gebruiken?

    Jalex schreef:
    Ik hou mijn racistische mond maar even..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik heb turksen vrienden
    en heb er zelf gewoond tja dat zijn de turken
    nederlanders vinden het vet ranzig maar voor het is het een gebaar van we mogen je graag. en feesie. als er baby wort geboren doen ze het ook. leuke ui zijn het wel ze kunnen on zettenten verukkelijk koken

    ik ben geen turk maar men denkt dat ik er wel een benxD

    het is wel debedoelijng dat jullie het opeten

    in gewande staan voor geluk nieuw begin dacht ik zoxD
    jummie nice tong gaat nog wel maar dat andre best raar hoor

    nederlanders eten gewoon darmen van een koe opxD
    maar het idee vinden ze goor

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 0:09 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    lekker dan(nerd).
    Nee oke. Like. Ik vier zelf offerfeest. Maar heb het zelf geen idee, wat je met dat moet ._.

    Sid schreef:
    Ze bedoelde het vast goed :')
    Nope, niets.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik wil de foto zien XD Voor mijn opa moest ook een geit geslacht worden omdat hij beter was want hij had lang in het ziekenhuis gelegen. (Mijn vaders kant is Turks)
    -Kikkeli.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 7:30 ]


    Urgghh blurghhh rrrrrr meat... We'll swallow your soul, uuugh.

    C0RPSE schreef:
    Wat 'n eh... mooi gebaar (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nou, ik vier ook OFFERFEEST, het heet geen SLACHTFEEST. En die schaap ligt nu bij ons op de tafel. En ik ga pas de keuken in, als het daar weg. Bovendien, de ingewanden zitten er dus in en worden er zelf uitgehaald. Meestal wordt de slaap geslacht door de slager zelf. Mijn moeder zei nod dat iedereen mee moest helpen. En ik zo toen: 'Ja, dag. Ik raak dat schaap echt niet aan'. Vroeger deed ik dat wel en nu ik er aan denk. JAKKIE!!!. De raarste wat onze buren vroeg was 'Druifbladeren'. Ik wist niet wat het was en toen zei de buurmeisje: 'Druifbladeren. Jullie hebben er veel in jullie tuin hoor'. Ik zo: 'Echt niet'. Kwam de moeder aangelopen. 'Mag ik het dan zelf eruit halen?' Ooit van druifbladeren gehoord? Nou, het is gewoon de bladeren waar de druiven aan hangen. Wist ik veel...xD


    EDIT: En de ingewanden halen ze gewoon uit. Je kan het opeten, maar bij de gedcaht wat je eet, zou ik het maar niet doen.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 10:00 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Wij krijgen altijd friet van onze buren(de man werk in een friet makerij) en soms met Suikerfeest krijgen we allemaal lekkere dingen,maar ingewanden hebben we nooit gekregen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    C0RPSE schreef:
    Wat 'n eh... mooi gebaar (krul)


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Omg, ik wil die foto zien. x'D
    Maar het was aardig bedoelt toch? : )


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Jalex schreef:
    Ik hou mijn racistische mond maar even..

    Haha xD Ik moet ook moeite doen :X


    Stop wishing, Start doing..

    En ik begin echt nieuwsgierig te worden naar de foto...


    Only losers can act the way you do

    Ik wil die foto op 1 of ander manier wel zien xd.

    Ik heb alleen geen rare dingen gekregen van de buren..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wil hem eigenlijks ook wel zien, die foto.
    Vet ranzig volgens mij x']


    "Don't look back, you're not going that way."