• Als ik mijn hw moet maken moet de pc met muziek ander kan ik mezelf niet concentreren. Ken of weten jullie sites waar je sites voor een urtje ofzo kunt blokken en er dan gewoon weer op kunt. keepmeout.com heb al maarr die werkt voor geen meter xp

    xxx


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    ik heb geen idee, ik heb het zelf ook nodig. :]


    They fell in love, didn't they?

    Ik snap het niet. Wat wil je doen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik snap het niet. Wat wil je doen?
    \

    Zeg maar een site waar je andere sites in kunt zetten waardoor je er niet op kan zegmaar zodat je niet op andere sites kan. Alleen -in mijn geval- bij je muziek want Hotmail, Quizlet, Hyves en Twitter lijden mij zeg maar af en kan ik mij hw niet maken


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Ik weet iets beters ... laat je ouders de stekker van het internet eruit trekken en pas weer erin steken als je je huiswerk hebt laten zien. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    Ik weet iets beters ... laat je ouders de stekker van het internet eruit trekken en pas weer erin steken als je je huiswerk hebt laten zien. (krul)


    Ik heb pc op mijn kamer en ben best technisch dus al ik zie hoe ze hem er halen zet ik hem zo weer terug en ik heb ook laptop met Wi-Fi
    Dus dat is niet erg handig...):


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    WhiteSmile schreef:
    (...)

    Ik heb pc op mijn kamer en ben best technisch dus al ik zie hoe ze hem er halen zet ik hem zo weer terug en ik heb ook laptop met Wi-Fi
    Dus dat is niet erg handig...):


    Lever je laptop in en laat hem ze bij de modem zelf eruit halen, niet alleen van jouw pc natuurlijk. Come on girl, be tough for yourself!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Okeey zal proberen, xp
    Ik hoop dat het werkt xp Dank je wel


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen