• Ik zou eens het hel verhaal uit gaan leggen:
    Ik was helemaal verslaaft aan de jeugd thriller van mel wallis de vries en ik dus 4 van haar thrillers zitten lezen in 3 dagen en dat ik is nu ongeveer 2 weken gelezen dat ik het laatste boek heb uitgelezen.
    Maar nu zie ik opeens overal duistere gedaantes en ik heb het gevoel de hele tijd bekeken te worden.
    Soms hoor ik zelfs iemand anders ademen als ik alleen in mijn kamer ben.
    Ik raak ook opeens alles kwijt. Ik had een pasje in mijn portonnemee zitten en toen ik de volgende dag hem wilde pakken was het weg. En ik weet zeker dat ik hem niet gepakt heb. Ik ben zo bang!
    Ik begin ook plotseling te hyperventileren als ik alleen op mijn kamer ben. En ik ga ook elke dag met de bus naar school en ik raak helemaal in paniek als we voor een stoplicht wachten want dan ben ik bang dat er dan iets ergs gaat gebeuren.

    Weet iemand hoe ik van mijn angst kan afkomen want ik wordt er gek van.
    En nu niet ga zeggen dat ik me aanstel ofzo maar ik heb een hekel aan dat ik nu opeens zo bang ben want ik ben helemaal niet zo'n bang typetje.
    Help!


    EDIT: ik vond de boeken helemaal niet eng alleen!!

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 20:25 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Doe een bodyscan
    Je ademt in tot je tenen en dan weer uit, in tot je voeten en weer uit, in tot je onderbenen en weer uit, alle gedachtes die in je op komen laat je alngs je heen gaan en je concentreert je alleen op je ademhaling. Zo ga je doot tot je weer op rust ben.


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Whispers schreef:
    Welke van haar heb je gelezen?
    Wat ik heb ze ook gelezen en ik vond er persoonlijk niks engs aan ;o Maarja, dat ben ik dan weer haha xd'
    Je moet je maar bedenken, het is allemaal nep ;D


    ik vond de boeken helemaal niet eng


    "Ignite, my love. Ignite."

    mine schreef:
    (...)

    ik vond de boeken helemaal niet eng


    Oh ;ó
    Hmm, ik heb ook eens zoiets gehad toen ik een jaar of 10 was, toen ben ik met mijn moeder naar een medium gegaan. Die heeft me de tip gegeven voor het slapengaan je zegmaar in te beelden dat je een eigen luchtballon hebt, en dat je hem laat opstijgen en er níemand maar dan ook níemand in kan, dat het een veilige plek is, en met die gedachte in slaap vallen. Bij mij hielp het in ieder geval ^^


    Alis volat propriis.