• Ik heb net gelezen dat Justin bieber's moeder alcoholiste is!
    ik vond dit best wel raar want hij vertelde het namelijk en zei er ook bij dat ze ook waarschijnlijk drugs gebruikte ,maar dat ze ermee is gestopt voor Justin,,,
    (BTW: justin heeft ADD, hij heeft het zelf gezegt)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 16:48 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Zoveel mensen hebben ADD en zoveel mensen hebben last van alcoholisme. Hij is bekend en dan is het opeens erger ofzo? (krul) Lastig voor hem, daar niet van, je wenst het niemand toe, maar dat er nou aandacht aan besteed moet worden alleen omdat hij bekend is ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Entity schreef:
    Heeft Justin ADD? Hmm sure, dan ben je toch heel rustig enz.? Kan ik me niet voorstellen. -a-


    nee mijn broer heeft ADD en het is het zelfde als ADHD allen zonder de H vsn hyper :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Milim schreef:
    So? Er zijn wel meer artiesten waarvan de ouders verslaafd zijn geweest/nog steeds zijn. Daar wordt niet zo'n fuss rond gemaakt.


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Volgens mij spoort heel die familie niet(krul)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 22:58 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Milim schreef:
    So? Er zijn wel meer artiesten waarvan de ouders verslaafd zijn geweest/nog steeds zijn. Daar wordt niet zo'n fuss rond gemaakt.


    oke ik zeg het alleen , (ik had het gwn niet zien aankomen van Justin bieber)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Magikal schreef:
    Koop een lolly biertje en ga het vieren.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Genius schreef:
    Uhm okee ? :'D

    Milim schreef:
    So? Er zijn wel meer artiesten waarvan de ouders verslaafd zijn geweest/nog steeds zijn. Daar wordt niet zo'n fuss rond gemaakt.

    Idd.
    En wat heeft ADD ermee te maken? :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?