• Ja dat is mijn woensdag, ik heb een nieuw rooster en hij is opzich wel goed maar mijn woensdag dus niet. Wat moet ik in godsnaam met 3 tussenuren achter elkaar.
    Wie heeft tips wat ik dan kan doen?
    En hoe is jullie rooster?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nach Hause.


    I live for the applause, you will die for it.

    ZW-uren draaien voor m'n leven man xD


    Life is hard and then we die

    Naar huis gaan natuurlijk. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wij gaan dan altijd crau uithangen bij de super. Is leuk. Ik wou dat ik dat had.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Mijn woensdag zuigt ook weetje. 8.10 AK, 2 tussenuren, AK. en dan nog verder les.
    Maar verder issie heel chill (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Op woensdag moet ik tot half vijf o.0
    Misschien kan je gewoon naar huis gaan?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Parviainen schreef:
    Nach Hause.

    Je moet tijdens tussenuren op school blijven. Schooltijd is werktijd! Maar ik ga nooit zoveel huiswerk krijgen dat ik 3 uur kan vullen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Je moet tijdens tussenuren op school blijven. Schooltijd is werktijd! Maar ik ga nooit zoveel huiswerk krijgen dat ik 3 uur kan vullen.


    Bij ons mag je gewoon naar huis?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb 1, met daarna een les en daar weer 2 tussenuren erachteraan met nog een pauze van een half uur ertussen, dus ik weet ongeveer wel hoe je je voelt. Ik ga soms gewoon huiswerk maken, maar wanneer ik dat af heb ga ik meestal in de kantine zitten of zo. Of naar de mc Donalds, stad enz. Dus misschien kun je iets met vrienden gaan doen of zo? (:

    Ik had er ooit zes achter elkaar, das pas erg


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Huiswerk maken. Ik zou echt blij zijn met 3 tussen uren,nu heb ik er 1 en ik heb het zo druk dat ik niet eens tijd heb om naar school te gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb geen tussenuren (:
    Maar als ik drie uur op school zou moeten werken zou ik gewoon huiswerk maken.
    Al het mogelijke wat je al kan doen.
    En een boek lezen?(krul)


    effort never betrays you

    eeeeh, wij hadden de laatste tijd ook enormous veel tussenuren.
    Meestal gaan we gewoon op die lounchbanken die daar staan zitten, [zo ongeveer] en de leuningdingen erafhalen en die zo zetten dat je verukkelijk kan liggen.
    Of naar de Lor [Leerlingen ontspan kamer] En dat is alleen voor bovenbouwers, en wij mogen onszelf aanzien voor bovenbouw [3de klas].
    - Daar kan je gamen en biljarten en alles : )

    Zoniet gaan we of naar de AH of naar de Pasha om turkse pizza te halen. Is nog geen 5 minuten fietsen. Of misschien wel.
    Hangt ervanaf hoe hard je fietst x']

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 18:51 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nou, ik heb vaak dat ik één of twee uur huiswerk maak, en dan met vrienden naar de stad/super/snackbar ga of zo.
    En zoek anders uit wie er nog meer die tijden een tussenuur hebben, en ga daar gewoon lol mee hebben?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Normaal gesproken denk ik dan: 'Fuck it, ik ga naar huis!'

    Maarja, als je het vast in je rooster hebt is het wel wat anders natuurlijk :Y) Ik zou gewoon de stad in gaan -als dat kan dan-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.