• Ik heb mijn nieuwe story waarmee-ik-minstens-50-hoofdstukken-ga schrijven-en-tot-die-tijd-maak-ik-geen-nieuwe-story story geactiveert!

    The Unborn
    Juliet is 19, ze woont net op zichzelf. Haar ouders hebben nooit iets om haar gegeven en is daarom ver van hun vandaan gaan wonen, ook ver weg van haar vrienden. Daardoor heeft ze niemand om zich heen. Ineens krijgt ze braak aanvallen, hoge koorts en haar spieren lijken soms wel verlamt. De ene dag voelt ze zich vreselijk en heeft ze het allenmaal terwijl ze de dag daarop zich geweldig voelt. Juliet krijgt een rare droom, een schim vertelt haar 'The devil wants to be born, he wants to be born now' Die droom blijft terug keren.
    Hoewel het praktisch omogelijk is om zwanger te zijn gezien ze nog maagd is gaat ze er toch van uit, iets zegt haar dat ze het niet mag laten weghalen, ze weet niet wat. Ze heeft hulp nodig, ze vertrouwt iedereen. Ze wil meteen op zoek naar een vriendje die haar wil helpen, liefde laat haar koud.


    Er staat één hoofdstukkie! Wie durft het te lezen?

    ^^Drop hier je mening/tips/commetaar. Ik zal kijken wat ik met jullie mening/tips/commetaar kan doen. :Y)

    Je mag hier oook je poging om het omhoog te trappen droppen maar doe het niet te vaak want dat mag alleen ik -Plat- :P

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 15:51 ]

    Klinkt awsome! Ik ga zeker lezen ^^
    Een dingetje moet wel aangepast worden: devil whants to born, he wants to born now moet zijn: The devil wants to be born, he wants to be born now ;D

    Loveless schreef:
    Klinkt awsome! Ik ga zeker lezen ^^
    Een dingetje moet wel aangepast worden: devil whants to born, he wants to born now moet zijn: The devil wants to be born, he wants to be born now ;D

    Ik wist dat iets neit klopte hehe tank you. Als de Saturn nou ff The Unborn aan mij had verkocht had ik het wel goewd );

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik wist dat iets neit klopte hehe tank you. Als de Saturn nou ff The Unborn aan mij had verkocht had ik het wel goewd );

    Haha, you're very welcome! Ik vind het alvast erg spannend ^^