• Ik zag ergens in een oud tijdschrift een poll staan die ze ooit hadden opgegeven op hun site. De vraag luidde 'Als je mocht kiezen hoe je moest sterven, waardoor zou je dan willen doodgaan?' En de twee keuzes die je had waren 'Sterven door de hitte' en 'Sterven door onderkoeling'. Toen ik erover nadacht vond ik die stelling best wel moeilijk om op te antwoorden. Als jij móest kiezen tussen éen van deze, wat zou je dan nemen?

I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

uhhh ik gaa daar maar niet aan denken ik wil geen van bijde en ik wil niet weten hoe het voelt

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Onderkoeling. Want dan stroomt je bloed niet meer naar bijv. je armen en benen, maar gaat alles naar je vitale organen, dus kom je vanzelf in een soort slaap terecht waarin je niets voelt (: -dat werd mij duidelijk toen ik een boek las waar iemand bijna dood ging aan onderkoeling-

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Dat zie ik dan wel.

Everything means nothing, if I ain't got you.

Ik had ergens gehoord dat ijs ook kon branden? (krul)

Al denk ik wel dat ik voor onderkoeling zou kiezen.

Let the Night embrace you

C0RPSE schreef:
    Onderkoeling, want op een gegeven moment dan wil je zo graag slapen en dan slapenderwijs ga je dood (:

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Sniper schreef:
    Onderkoeling.

None but ourselves can free our minds.

C0RPSE schreef:
    (...)
    Hm, maar op den duur dan verbranden je zenuwen door en dan voel je niks meer ^^.

ik gil al hard als iemand met een aansteken naast mijn arm zit... en volgens mij duurt het wel een tijdje voordat je zenuwen doorbranden...

#WWED - What Would Emma Do?

Hmhmhm, volgens mij is het uiteindelijk even pijnlijk.

Ik heb een hekel aan hitte, maar onderkoeling is ook heel pijnlijk.
    Dus ik ga voor onderkoeling.

I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

Onderkoeling, want hitte is een pijnlijke dood.

*insert philosophical cringe expression here*

C0RPSE schreef:
    Onderkoeling, want op een gegeven moment dan wil je zo graag slapen en dan slapenderwijs ga je dood (:

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Hmm, door de hitte, denk ik.

Never run out of reasons to smile...

Onderkoeling. Dan word je zo moe dat je gaat slapen omdat je lichaam alles gebruikt om je warm te houden. Dus je voelt er weinig van. Hoewel hitte volgens mij sneller gedaan is.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Onderkoeling, want als je dan op tijd wordt gevonden kunnen ze je weer 'tot leven wekken' :Y) Maar dat moet dan wel weer gebeuren als je verdrinkt.:S

[ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 15:19 ]

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Spiegelbild schreef:
    Ik zou eerst zeggen: onderkoeling. Maar eigenlijk.. heb je dan echt wel véél pijn.. Dus ik denk dat ik warmte zou nemen.

ik zou onderkoeling kiezen dan je dan pijnloos bent. en ik wil mezelf niet zien verbranden (krul)

They fell in love, didn't they?