• Ik zag ergens in een oud tijdschrift een poll staan die ze ooit hadden opgegeven op hun site. De vraag luidde 'Als je mocht kiezen hoe je moest sterven, waardoor zou je dan willen doodgaan?' En de twee keuzes die je had waren 'Sterven door de hitte' en 'Sterven door onderkoeling'. Toen ik erover nadacht vond ik die stelling best wel moeilijk om op te antwoorden. Als jij móest kiezen tussen éen van deze, wat zou je dan nemen?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    onderkoeling, van de hitte krijg je dorst en hallucinaties van water en dan ga je zand drinken enzo ;o


    Fooled ya!

    Het liefst geen een van de twee.

    Villain schreef:
    Onderkoeling, want op een gegeven moment dan wil je zo graag slapen en dan slapenderwijs ga je dood (:


    Ja, dat lijkt me wel een logische verklaring. Maar ik zou toch het liefst van al aan niets sterven.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    het lijkt op dat stukje in eclipse, de proloog. ik zou in hitte dood willen gaan.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Onderkoeling(cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik zou zeggen schiet me maar neer dan (krul) Als iemand jou deze keuzes laat kiezen heeft diegene vast wel een wapen waarmee hij jou dat dwingt te doen x'D


    -

    Sniper schreef:
    Onderkoeling.


    Only losers can act the way you do

    Ik weet niet wat ik liever heb. Ik was vandaag in ijswater gevallen, en dat deed zo'n pijn. Het brandde gewoon. En hitte brand ook, dus ik heb geen mening hierover.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    door de hitte xd


    Believe In Everything Because Everything's Reachable

    Hitte.
    Bij onderkoeling gaat al het bloed naar je romp. Dat betekent dat er na enige tijd geen bloed meer is in je ledematen en die dus af zullen sterven :') nou nee dankje.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat is lastig, maar ik denk dat ik voor onderkoeling zou gaan.. Jeetje even afkloppen.
    :c


    Just try to live life to the fullest

    Synyster schreef:
    Ik kan niet antwoorden, want ik ben onsterfelijk :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ik gaa niet kiezen veel te moelijk en ik wil er niet aan denken >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Warmte...


    26 - 02 - '16

    Onderkoeling.


    All this dampness is damp.