• Jep daar ben ik weer. In dit topic had ik verteld dat ik bedreigd werd omdat ik met een ander had gezoend en zo. Nou hij heeft mij dus een schuldgevoel aangepraat, mij bedreigd, en gezegd dat ik hem helemaal kapot gemaakt heb hiermee. (Even voor degene die dat topic niet gelezen hebben; m'n ex had het zelf uitgemaakt een maand geleden.) Maar nu hoor ik dus dat ie al sinds het weekend voor dat het uit ging vreemd is gegaan met de ex van een vriend van me.. En nu kan ik er echt niet meer tegen. Alles gaat kut op t moment. School ook al, thuis, en dan dit met hem.. Nu heb ik m echt voorgoed verwijderd van msn, hyves en zo want ik ga die screens echt naar de politie brengen. Gvd, ik zit al 2 dagen te janken. Ik zie t echt niet meer zitten..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Aw, kom op, het komt vast wel weer goed. Breng die gesprekken naar de politie, dan kunnen zij misschien iets doen, en praat erover met een vriendin of je ouders. Probeer je op de goede dingen te concentreren (bijv. je vrienden, een huisdier, hobbies, Quizlet ^^).
    Ik hoop dat het goed komt (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is er niet iemand waar mee je kan praten,of waar je kan uithuilen?
    Of ga anders een af reageer spel spelen,dat werkt bij mij altijd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ah succes met die politie enzo, en heel erg veel sterkte (flower)
    Je kunt het!(flower)

    Ach meis, dat is echt helemaal niet leuk :(
    Heb je geen goede vriend of vriendin waar je dit verhaal aan kwijt kan? Je moet echt even met iemand gaan praten die je vertrouwd en even uithuilen ;)

    Sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik snap helemaal dat het niet leuk is als alles mis gaat.
    En ik vind het heel goed van je dat je hem overal verwijdert hebt, en echt van plan bent die printscreens naar de politie gaat brengen.
    Maar je moet ook bedenken dat je op een gegeven moment, dat hoeft dus niet gelijk nu te zijn, weer positief moet worden. Dat je inplaats van medelijden met zelf te hebben, iets moet gaan ondernemen om die situaties (thuis, school..) te verbeteren. Dar word je zelf gelukkiger van (:
    Succes! En je mag me pb-en he, ookal ken je me niet zo goed.

    Je geraakt er wel doorheen, echt waar!
    Probeer die ex volledig van je af te zetten, trek je niets meer van hem aan.
    En er zijn altijd momenten dat het slechter gaat op school en thuis, maar dat komt echt nog wel goed.
    Veel sterkte!<3


    effort never betrays you

    Dankje iedereen..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    DaKrulliCode schreef:
    Ik snap helemaal dat het niet leuk is als alles mis gaat.
    En ik vind het heel goed van je dat je hem overal verwijdert hebt, en echt van plan bent die printscreens naar de politie gaat brengen.
    Maar je moet ook bedenken dat je op een gegeven moment, dat hoeft dus niet gelijk nu te zijn, weer positief moet worden. Dat je inplaats van medelijden met zelf te hebben, iets moet gaan ondernemen om die situaties (thuis, school..) te verbeteren. Dar word je zelf gelukkiger van (:
    Succes! En je mag me pb-en he, ookal ken je me niet zo goed.

    Couldn't have said it better myself!


    No growth of the heart is ever a waste