• En volgens mijn mama is dat héél ongemanierd en slecht als ik bij iemand anders ga eten, omdat anderen met het vork links eten. Ik heb daar absoluut geen last van, omdat ik dit zelf niet eens doorhad tot een vriendin dit deze maandag opmerkte. Maar mijn mama zegt dan dat ik daar echt op moet letten, omdat mensen mij dan raar zullen bekijken, maar ik vind dat dit net hetzelfde is als met je linkse hand schrijven. Moet ik die mensen dan ook raar gaan bekijken, of zo? :l

    Ik eet al zo lang ik mij kan herinneren zo en nu pas wordt dit opgemerkt, na 15 jaar, wat is het probleem dan?

    Wat vinden jullie? :3


    Let the Night embrace you

    CRAYONS schreef:
    Dat doe ik ook. Het kan me niet schelen og dat niet netjes is of niet.
    Zoals je zegt; Het is net als met je linker hand schrijven - wat ik doe


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik ben links dus ik snij met links en als mensen daar problemen mee hebben; lekker boeie!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik eet soms met mijn vork in de rechtse en soms in de linker..


    Everything is worse without music.

    Poseidon schreef:
    Ik ben vroeger heel streng gemanierd opgevoed dus ik eet met mijn mes rechts en vork links.


    ik weet wat je bedoelt,, gewoon gezeikxD


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Zelf ben ik linkshandig, dus als ik alleen een mes heb om een boterham te smeren, hou ik mijn mes links vast. Bij eten met mes en vork, hou ik mijn vork links en mes rechts, maar het liefste eet ik zonder mes.


    Think before you act.

    Dat doe ik ook en ik heb er nog nooit een opmerking over gehad.


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Ik doe da ook :p ik kan ni andersoms eten, mijn papa en zus eten ook zo dus so what xD


    Stop wishing, Start doing..