• Oke, help. ik ben dus weer verliefd op mijn ex.
    Maar ja wat ga ik daar aan doen?
    Help!


    I'm in love with you and all your little things

    Het absoluut niet weer aanmaken, want dat werkt toch niet. Het is uitgegaan voor een reden, denk daar aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hahahaha XD Ik ga m'n mond maar houden xD


    Life is hard and then we die

    Mijn ex wilde me ook weer terug, alleen was ik op dat gebied écht uitgekeken. Dus sorry, ik heb geen fatsoenlijk advies aangezien ik me er niks bij kan voorstellen...


    No growth of the heart is ever a waste

    Niets. Uiteindelijk gaat het wel weer over


    "Ignite, my love. Ignite."

    PUKKELxDING schreef:
    Hahahaha XD Ik ga m'n mond maar houden xD


    xD


    Only those who listen can hear

    Speaker schreef:
    Het absoluut niet weer aanmaken, want dat werkt toch niet. Het is uitgegaan voor een reden, denk daar aan.


    jh kan wel kloppe


    Only those who listen can hear

    Speaker schreef:
    Het absoluut niet weer aanmaken, want dat werkt toch niet. Het is uitgegaan voor een reden, denk daar aan.

    Hangt ervan af... Hoelang is het geleden? waarom ging het uit?
    Ik heb geen sluitend advies (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Speaker schreef:
    Het absoluut niet weer aanmaken, want dat werkt toch niet. Het is uitgegaan voor een reden, denk daar aan.


    Never forget the things that make you smile

    Speaker schreef:
    Het absoluut niet weer aanmaken, want dat werkt toch niet. Het is uitgegaan voor een reden, denk daar aan.


    Hmm, oke, maar ik weet eigenlijk niet eens waarom het uitging.

    @ Reyon.
    Het is vandaag precies 13 maanden geleden, ik weet het dat is lang.

    Maar tegenwoordig als we praten dan zegt hij steeds dingen die we gedaan hebben toen we nog iets hadden.
    En hij wilde een spelletje doen waardoor we ook iets kregen enzo, dus dan heb ik zoiets van, wil je daarmee zeggen dat...


    I'm in love with you and all your little things

    Speaker schreef:
    Het absoluut niet weer aanmaken, want dat werkt toch niet. Het is uitgegaan voor een reden, denk daar aan.

    Dat is echt niet altijd zo hoor :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Speaker schreef:
    Het absoluut niet weer aanmaken, want dat werkt toch niet. Het is uitgegaan voor een reden, denk daar aan.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik ben eens terug gekomen bij mijn ex, we gingen uit elkaar omdat we gewoon even ruimte nodig hadden. Na 3 weken wisten we dat we niet zonder elkaar konden op dat moment en we zijn weer bij elkaar geweest voor een tijd.. We gingen uit elkaar als vrienden omdat we allebei het gevoel hadden dat het niet goed meer ging.. We zijn nu vrienden..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Speaker schreef:
    Het absoluut niet weer aanmaken, want dat werkt toch niet. Het is uitgegaan voor een reden, denk daar aan.


    None but ourselves can free our minds.

    Als je ex je ook nog ziet zitten? Try it!

    Zo niet, forget him! Er zijn meer jongens :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.