• En volgens mijn mama is dat héél ongemanierd en slecht als ik bij iemand anders ga eten, omdat anderen met het vork links eten. Ik heb daar absoluut geen last van, omdat ik dit zelf niet eens doorhad tot een vriendin dit deze maandag opmerkte. Maar mijn mama zegt dan dat ik daar echt op moet letten, omdat mensen mij dan raar zullen bekijken, maar ik vind dat dit net hetzelfde is als met je linkse hand schrijven. Moet ik die mensen dan ook raar gaan bekijken, of zo? :l

    Ik eet al zo lang ik mij kan herinneren zo en nu pas wordt dit opgemerkt, na 15 jaar, wat is het probleem dan?

    Wat vinden jullie? :3


    Let the Night embrace you

    Dat doe ik ook, maar dat komt omdat mijn vader links is (krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Jij ook? Ik vond altijd dat iedereen raar at, tot ze zeiden dat ik de schuldige was. Ik vind het niet onbeleefd maar helemaal normaal.


    Olive

    wat maakt het uit of het links of rechts is? ik let er niet op soms met mijn vork in rechts of linkse hand xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben vroeger heel streng gemanierd opgevoed dus ik eet met mijn mes rechts en vork links.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat doe ik ook :]
    maar ik ben links en knip met rechts. (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Ik kan nog steeds niet goed met mes en vork eten. Maar mijn ouders storen zich er niet echt aan. En het boeit me ook echt niets hoe andere mensen hun mes en vork vasthouden.

    Best vreemd dat ze het na zo'n lange tijd pas opmerkt, eigenlijk.


    All this dampness is damp.

    Ik wéet niet eens hoe ik eet. Volgens mij vork links en mes rechts. Maar alleen als ik vlees snijd, want als ik bijv. salade op aardappels eet doe ik dat zonder mes, dus leg ik het mes neer, en doe mijn vork in mijn rechterhand. Dat is pas raar :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat doe ik ook, al van kinds af aan. Het zal dus wel niet zo'n probleem zijn, want niemand heeft me er al over aangesproken ^^


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik eet andersom. Mijn exvriend at ook zo.


    No growth of the heart is ever a waste

    dat doe ik ook, wat zou dat uitmaken?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Poseidon schreef:
    Ik ben vroeger heel streng gemanierd opgevoed dus ik eet met mijn mes rechts en vork links.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik doe het goed, het is gewoon hoe je het gewend bent. & Ik vind het zeker niet ongemanierd zoals jij het doet, hoor. (:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 18:18 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat doe ik nou ook! En mijn ouders maar zeggen dat ik raar ben. Ik wist dat ik niet de enige zou zijn(krul)
    Bij mij komt het vooral doordat ik altijd met mijn rechterhand mijn vork vasthield als ik zonder mes at. En toen ben ik onbewust andersom gaan eten, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb nooit mijn mes vast terwijl ik eet en hou m'n vork ook altijd rechts vast. Als ik links zou doen zou dat tegenwerken en zou ik meer eten naast mijn mond steken, dan erin. xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat doe ik ook. Het kan me niet schelen og dat niet netjes is of niet.
    Zoals je zegt; Het is net als met je linker hand schrijven - wat ik doe