• LGBTQ (Lesbi, gay, bi, transgender, questioning/queer)

    wat vinden jullie daar nou van? heel eerlijk

    zelf ben ik bi, en heb verder niks tegen transsexuelen of homos/lesbies, MAAR dingen zoals de gay pride vind ik nogal overdreven. Natuurlijk is het goed dat je voor jezelf opkomt, maar ik vind dat zulke dingen een slecht beeld geven (en nogal hoerig overkomen)

    Ik dacht dat we er in nederland heel open over waren.. maar steeds vaker hoor je berichten op het nieuws/in de krant dat er weer homo's in elkaar zijn geslagen etc.
    zelf heb ik (gelukkig) niet zulke ervaringen, maar vind het wel heel erg dat in nederland zulke dingen gebeuren (natuurlijk in andere landen ook, maar je hoort altijd dat nederland zo ver voor ligt met het homohuwelijk enzo...)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 16:28 ]

    Ik heb niks tegen hun. Wat maakt het uit dat ze op het zelfde geslacht vallen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    mine schreef:
    Ik heb niks tegen hun. Wat maakt het uit dat ze op het zelfde geslacht vallen?


    They fell in love, didn't they?

    mine schreef:
    Ik heb niks tegen hun. Wat maakt het uit dat ze op het zelfde geslacht vallen?

    + Ik vind het best schattig. :3

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 16:53 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ben zelf bi en ik heb er niets tegen, maar mensen kijken je inderdaad nog steeds raar aan als ze het weten en ze maken nog altijd opmerkingen. Dat snap ik niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    mine schreef:
    Ik heb niks tegen hun. Wat maakt het uit dat ze op het zelfde geslacht vallen?


    It ain't broke, so don't fix it.

    Wat hébben mensen met dit soort topics? Ik heb mijn mening al ergens anders gegeven, en als je dus wilt weten wat mensen ervan vinden: ga daar kijken de volgende keer.
    Zo, dat moest eruit. ;x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Woo wat positief allemaal<3 it makes me happy (yeah)
    toevallig kwam ik vanmorgen n transsexueel (wat n rotwoord eigenlijk:S) tegen.. wat n leuk iemand was dat<3 had niet door dat t eigenlijk n man was totdat ie begon te praten:$oeps..


    Chaos schreef:
    Wat hébben mensen met dit soort topics? Ik heb mijn mening al ergens anders gegeven, en als je dus wilt weten wat mensen ervan vinden: ga daar kijken de volgende keer.
    Zo, dat moest eruit. ;x


    als je je mening niet wilt geven, niemand dwingt je hoor ;)

    Ik heb er niks tegen,mits e normaal blijven doen. Ik had een leraar en die had was homo en hij deed echt niet normaal meer,zo drama queen achtig met een te grote eigendunk. Helaas zie je dat vaker.
    Dus zolang ze normaal doen heb ik er niks tegen,en dan nog heb ik wat tegen hun gedrag en niet tegen hun geaardheid.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het goed dat die mensen ervoor uitkomen. Het maakt me echt niet uit of je nu hetero, lesbisch, homo, bi, ... bent. Iedereen gelijk.
    En waar ik NIET tegen kan, zijn van die jongens die het doodnormaal vinden dat meisjes lesbisch zijn, maar homo's in elkaar slaan. Sorry hoor, dat is hetzelfde.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb daar geen problemen mee.
    Je moet mensen beoordelen op wie ze zijn,
    los van het feit op welk geslacht ze vallen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Postcards schreef:
    Ik vind het goed dat die mensen ervoor uitkomen. Het maakt me echt niet uit of je nu hetero, lesbisch, homo, bi, ... bent. Iedereen gelijk.
    En waar ik NIET tegen kan, zijn van die jongens die het doodnormaal vinden dat meisjes lesbisch zijn, maar homo's in elkaar slaan. Sorry hoor, dat is hetzelfde.

    Ja, daar kan ik ook niet tegen. Jongens vinden het dan 'hot' of zo als meisjes met elkaar zoenen, maar wtf. JongenxJongen is exactly hetzelfde dan dat twee meisjes bij elkaar zijn, ik vind het echt nergens op slaan.

    Ikzelf ben trouwens bi, maar ik denk dat ik naar de gay-kant een neiging krijg, omdat ik me veel beter voel in een meisjesomgeving (meaning: ik vind het vies als een jongen vlakbij me komt staan en bij een meisje is dat niet zo).

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 16:06 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben Lesbisch en mijn vriendin ook :Y) Ik ken eigenlijk geen mensen die daar een probleem van maken


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb er niets op tegen, maar ik zelf 100% hetero. Op een of andere manier vind ik homo's schattig waardoor mijn vriendinnen me gek verklaren (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb er geen probleem mee en ben blij voor die mensen dat ze gelukkig met elkaar kunnen zijn, maar ik zou zelf nooit op een meisje vallen :')
    Maar ja, dat is mijn smaak.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb er helemaal niks tegen.
    Ik vindt 2 jongens of 2 meisjes samen schattig.
    Gay-pride vindt ik wel te ver gaan of roze...dag waarom moeten ze speciale dingen heb er is toch ook geen hetero pride of ....dag voor de hetero mensen

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 16:18 ]


    (Be)lieve in (you)rself