• LGBTQ (Lesbi, gay, bi, transgender, questioning/queer)

    wat vinden jullie daar nou van? heel eerlijk

    zelf ben ik bi, en heb verder niks tegen transsexuelen of homos/lesbies, MAAR dingen zoals de gay pride vind ik nogal overdreven. Natuurlijk is het goed dat je voor jezelf opkomt, maar ik vind dat zulke dingen een slecht beeld geven (en nogal hoerig overkomen)

    Ik dacht dat we er in nederland heel open over waren.. maar steeds vaker hoor je berichten op het nieuws/in de krant dat er weer homo's in elkaar zijn geslagen etc.
    zelf heb ik (gelukkig) niet zulke ervaringen, maar vind het wel heel erg dat in nederland zulke dingen gebeuren (natuurlijk in andere landen ook, maar je hoort altijd dat nederland zo ver voor ligt met het homohuwelijk enzo...)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 16:28 ]

    Ik vind het fantastisch.


    Felix

    Geen problemen mee eigenlijk. Gay pride is me wel wat te overdreven, maar ik heb er ook geen last van dusja.

    Maar bi zijn snap ik nooit. Hoe kan je nou op twee geslachten vallen? En is de manier waarop hetzelfde? Is het niet gewoon zo dat je een meisje bijvoorbeeld mooi vindt en dat je daarom denkt dat je daar op valt ofzo?

    Ach misschien is dat ook te moeilijk om te begrijpen als je het zelf niet bent.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Ik heb niks tegen bisexuelen/lesbos/homos. Het is voor mij zelfs de normaalste zaak in de wereld. Mijn moeder is bi, de vriendin van me moeder is lesbisch. Een vriendin van me is ook Bi. Niks raar


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oud topic.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarom vooroordelen geven op basis van geslacht, en niet gewoon vallen op een persoon? (:


    We're all mad here.

    I can't stand people who think gays are "cute".
    Ik ben het ook met je eens op de hele gay pride ding. Ik bedoel, Yeah, ik ben gay, but that doesn't make me want to wave a rainbow flag in your face... Ik vind het niet erg om gay te zijn, helemaal niet, I fucking love it even, maar ik houd er niet van dat mensen (people I know in real life) weten dat ik gay ben. Dat is alles.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Nimbuzz schreef:
    Ik heb niks tegen hun. Wat maakt het uit dat ze op het zelfde geslacht vallen?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    crescendo schreef:
    (...)


    They were never in fact homeless

    Oops dubbelpost... x)


    They were never in fact homeless

    Honestly? Well alright.
    Ik heb een ongelofelijke hekel aan de 'oh my gooood' homo's die elke twee seconden met hun handje zwaaien. Ammehoela dat je je als een aandachtshoertje moet gaan gedragen om aan het etiket 'homo' te voldoen. Dus ik voel me dan ook helemaal niet schuldig als ik die uit ga staan lopen lachen. Ik loop toch ook niet over straat met m'n handje 'oh my gooood, look at how straight I am' te roepen? Neh, daar geen respect voor.
    Voor de vrijgevochten mensen die uit de kast komen, ondanks de tegenslagen die ze dan van familie en vrienden kunnen gaan verwachten, heb ik wel respect. Mensen die homoseksualiteit als een deel van hunzelf zien, niet minder natuurlijk dan hunzelf. Ik ken een getrouwd homopaar en het zijn ongelofelijk lieve mensen met gevoel voor stijl.
    Maar ja, waarom zouden we in the end respect moeten hebben voor iets wat zo oud is als de mensheid zelf? Het zou net zo normaal moeten zijn homoseksuelen te accepteren als heteroseksuelen, in plaats van in de 21ste eeuw nog te moeten zeggen 'respect dat die uit de kast is gekomen.' Als we mekaar wat makkelijker zouden accepteren, is het niet eens nodig om dat te zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zelf zit ik tussen bi en queer. (iemand die geen fuck om geaardheid geeft en doet wat hij wil)
    Ik woon in BE en net als in NL is het wettelijk aanvaard, maar nog lang niet sociaal aanvaard.
    Ook hier zijn er nog veel holebi's die last hebben en dat vind ik echt heel jammer, want een mens kiest er niet voor.
    Oh, en ik vind de Gay Pride enzo wel goed, want het geeft holebi's de kans om zich te uiten en plezier te maken, maar het geeft inderdaad een verkeerd beeld omdat dat meestal enkel extravagante holebi's zijn die daaraan meedoen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 17:40 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Postcards schreef:
    Ik vind het goed dat die mensen ervoor uitkomen. Het maakt me echt niet uit of je nu hetero, lesbisch, homo, bi, ... bent. Iedereen gelijk.
    En waar ik NIET tegen kan, zijn van die jongens die het doodnormaal vinden dat meisjes lesbisch zijn, maar homo's in elkaar slaan. Sorry hoor, dat is hetzelfde.


    your eyes are like stars in the night.

    Nimbuzz schreef:
    Ik heb niks tegen hun. Wat maakt het uit dat ze op het zelfde geslacht vallen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nimbuzz schreef:
    Ik heb niks tegen hun. Wat maakt het uit dat ze op het zelfde geslacht vallen?


    ^^
    Dat dus.
    Het interresseert me geen moer of iemand nu homo/lesbisch of hetero of wat dan ook is.
    Zolang de persoon in kwestie maar ook gewoon normaal doet is er niks aan de hand!
    Alleen als diegene niet bepaalt aardig doet ga ik er liever niet mee om, maar op welk geslacht iemand valt interreseert me niks!

    Trouwens, tegenover mij wonen 2 homo's en mijn buren zijn lesbisch. En ik kan het óntzettend goed met ze vinden!

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 17:45 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh, ik wil mijn mening typen, maar mijn kat ligt op mijn hand te slapen waardoor ik dus maar met 1 hand kan tikken. Bottomline: gay is niet speciaal.


    Frankly my dear, I don't give a damn.