• ik ben bi en ben er gelukkig mee. heb relaties met jongens gehad maar ook met een meisje. mijn moeder heeft er nog steeds moeite mee en thuis praten we er niet over. terwijl ik dat wel wil maar ik laat het maar zo. op school is het afschuwlijk. ze accepteren het niet. hoe denken juilie erover en vallen juilie op jongens of op meisjes of allebie?

    Hush schreef:
    (...)
    Ik ben zelf van mening dat niemand echt 100% hetero is.

    Ik denk niet dat dat in procenten word uitgedrukt, maar ik ben ermee eens. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Tussen bi en hetero in?
    Ik kan vrouwen (soms) wel aantrekkelijk vinden, maar ik zie mezelf niet snel in een 'echte' relatie stappen met een vrouw. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Romances schreef:
    Hetero, en idc, dat moet iedereen voor zichzelf weten, mij boeit het niet :'D


    Hope goes lost but never dies.

    MamaHert schreef:
    Tussen bi en hetero in?
    Ik kan vrouwen (soms) wel aantrekkelijk vinden, maar ik zie mezelf niet snel in een 'echte' relatie stappen met een vrouw. (krul)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben hetero. Dat weet ik 100% zeker. Maar ik heb er sowieso niks tegen als mensen homo- of bi seksueel zijn.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    SasXMusic schreef:
    wat boeit het op welk geslacht je valt '-,-

    Hom's zijn geniaal, Bi mensen zijn ook heel gezellig en ik ken geen lesbies xD maar die zullen ook wel heel gezellig zijn :D
    Ik vond dat je het allemaal zelf moet weten, zolang je maar gelukkig bent;)

    Ben zelf hetreo btw :Y)


    They fell in love, didn't they?

    Hetero.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik ben hetro maar het maakt me echt niks uit wat andere zijn, maar ik kan er echt niet tegen als mensen andere gaan uitschelden omdat ze homo/lesbo/bi zijn. Dat vind ik zo belagelijk!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik ben bi, alleen weet mijn familie het nog niet. :x Mijn vrienden weten het wel. n.n


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    ik ben hetero
    maar ik niks tegen homo's, lesbisch of bi's
    ik vind dat hartstikke normaal

    Ik ben bi (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    NNailaa schreef:
    Hetero...
    maar bi is niks mis mee..
    Je moet iedereen accepteren zoals die is


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SchoenVeter schreef:
    ik ben hetero
    maar ik niks tegen homo's, lesbisch of bi's
    ik vind dat hartstikke normaal


    None but ourselves can free our minds.

    Hetero en ik heb helemaal niks tegen homo's/lesbiennes/biseksuelen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    100 % hetero. Ik kan vrouwen wel qua uiterlijk mooi vinden, maar ik zie mezelf nu geen romantische avond met een vrouw hebben, of ermee zoenen.


    No growth of the heart is ever a waste