• Heejj
    ik heb een vraagje
    ik moet een werkstuk make voor Godsdienst over subculturen,, de subcultuur waar myn groep over moet praten is: Emo's
    wel ik ben het zelf wel een beetje,, ma ik wil ook de mening van andere horen.. De volgende vraagjes zou ik een antwoord op moete formuleren:
    1. Geef alle kenmerken+uitleg waarom dit zo is.
    2. Wat is hun doel?
    3. Welke effecten en reacties merken ze door
    hun andere styl??


    laat aub iets wete!! het is EGT EGT EGT belangryk as k dit jaar door wil zyn!!

    Xx(K)

    Dit hoort onder school. Dank u wel.


    Bored.

    wel ik ben het zelf wel een beetje

    ik vind dát je géen emo kan zijn :Y)

    Ik wil niet zeiken maar ik zou een andere subcultuur nemen. Emo is nogal.. eenzijdig vind ik zelf. Over bijv. punk kun je veel meer vertellen omdat het wat dieper de geschiedenis ingaat, goth en hippie ook.
    Denk overigens dat jij een stuk verder zal komen omdat ik niet zoveel verstand van emo heb :']


    No growth of the heart is ever a waste

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Emo_(jeugdsubcultuur)
    Ookal is deze bschrijving al kinda lame-ish, beter dan dat een of ander kind dat het niet begrijpt je het uit gaat leggen. Over kroontjes e.d. Want dat is niet emo.
    Ik weet niet hier directe antwoorden instaan, maar je kan er wel conclusies uittrekken.


    Mew <3

    Jezelf ''emo'' noemen is bestwel zielig :'3


    I don't need words to feel those lips.

    emo is een muziekstyle die komt van emocore.
    maar je zou nu haast kunnen zeggen dat het ook een kledingstyle is..

    anyway, buitenstaanders verwarren het met vanalles in hun ogen is tegenwoordig iedereen emo of goth


    enough info? ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik wil niet zeiken maar ik zou een andere subcultuur nemen. Emo is nogal.. eenzijdig vind ik zelf. Over bijv. punk kun je veel meer vertellen omdat het wat dieper de geschiedenis ingaat, goth en hippie ook.
    Denk overigens dat jij een stuk verder zal komen omdat ik niet zoveel verstand van emo heb :']
    Daar geef ik Aurelia gelijk en zowieso de dingen die jullie al weten over "emo's" Is onzin, en klopt niet eens, dat is iets zoals het gemaakt is, maar niet zoals het oorspronkelijk is. En als ik jou was zou ik idd een ander onderwerp kiezen.. En ik vind het toch knap dat je iets bent, en dat je over iets moet praten, dat infeite helemaal niet bestaat >.< Gosh wat leren ze jullie tegenwoordig op school -.-


    Wie du mir, so ich dir.

    Sluit me aan bij de rest die zegt dat het bullshit is

    Dit hoort onder school. Dank u wel.
    >.<' Chagrijn

    Zelfs als het bullshit is, kunnen jullie haar toch wel helpen?
    Ik zie ook wel dat vragen stellen en zo erover niet veel effect heeft omdat Emo een muziekstijl heeft maar goed...
    Nevermind ^^
    En ik kan je ook niet verder helpen, weet er like, niks van af?
    Alleen bands....


    You move me ......... Kurt

    ok
    thx vr de ooo zo goeie steunxD
    en k kan nie anders,, deze subcultuur is een opgelegd thema,, ik ep da nie zelf kunne kieze :S

    Xx

    Jezelf ''emo'' noemen is bestwel zielig :'3

    Als je nu naar emocore luistert, dan kan je toch zeggen dat je emo bent ? ;'D


    None but ourselves can free our minds.

    (...)Daar geef ik Aurelia gelijk en zowieso de dingen die jullie al weten over "emo's" Is onzin, en klopt niet eens, dat is iets zoals het gemaakt is, maar niet zoals het oorspronkelijk is. En als ik jou was zou ik idd een ander onderwerp kiezen.. En ik vind het toch knap dat je iets bent, en dat je over iets moet praten, dat infeite helemaal niet bestaat >.< Gosh wat leren ze jullie tegenwoordig op school -.-


    Najh,, ik MOET dus over emo's,, allez ikzelf ga daar nu niemeer by moge meedoen:P ik moet nu gothics doen,, ma de mense die emo's mieste doen die zyde direkt vn kenmerken: zwart haar, zwarte kleren met opvallende kleur, snyden zichzelf,... en al die Bullshit!! ma das nie waar,, daarom da k dees doe,, een beetje info inwinne kan nooit kwaad he!:P