• Ja moet ik vanavond weer eens gaan koken, ik doe de laatste tijd niet anders ik voel me echt net een slaafje, lekker makkelijk ga jij maar even lekker koken.

    Wie moet nou ook koken thuis? niemand toch? volgens mij ben ik echt de enige. Want als ik het tegen vrienden zeg kijken ze me zo vreemd aan.
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik hoef niet te koken, maar ik doe vrijwel nooit wat in huis :')
    Maar als mijn moeder me zou verplichten te koken zou ik dat niet zo erg vinden hoor :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik kook thuis vaak genoeg :') Ik vind 't ook niet erg :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik maak altijd cakes en koekjes bij Kerst enzo, maar dat is gewoon omdat ik het leuk vind, en dat is dus anders. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nee, ik niet. Ik moet wel helpen tafel dekken of afruimen, maar koken moet ik niet.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 15:00 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn beste vriendin kookt regelmatig. Ze is 16, heeft opleiding tot half 5 waarna ze aan nog thuiswerk moet beginnen en haar paarden moet doen. Vervolgens gaat ze nog boodschappen doen en koken. Dus, ik vind het niet raar?(cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Speaker schreef:
    Nee, ik niet. Ik moet wel helpen tafel dekken of afruimen, maar koken moet ik niet.


    They fell in love, didn't they?

    Mijn zus kookt ook vaak.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik kook ook thuis weleens, dan wel vrijwillig. Ik maak ook gewoon het huis schoon om mijn moeder wat te ontlasten. (:


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik moest ook altijd een aantal dagen in de week koken omdat mijn moeder tot 5 werkt. Maar dat hoeft nu niet meer omdat ik zelf 2 avonden in de week werk + het komt me nu niet goed uit met school (: .. Maar, af en toe moet ik alsnog koken und ik vind het niet erg want mijn moeder vindt het fijn als het al bijna klaar is als ze thuis komt. Zij is tenslotte ook maar een mens (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Romances schreef:
    Ik hoef niet te koken, maar ik doe vrijwel nooit wat in huis :')
    Maar als mijn moeder me zou verplichten te koken zou ik dat niet zo erg vinden hoor :Y)

    Ik moet ook koken als ze zelf geen tijd hebben, inderdaad.


    Hope goes lost but never dies.

    ik mag niet koken:X m'n moeder is bang dat ik dan het huis laat affikken. Maar ik zou het wel leuk vinden.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Nightshade schreef:
    Ik moet ook koken als ze zelf geen tijd hebben, inderdaad.

    Bij mijn moeder kook ik 5 dagen in de week. Maar dat is omdat ze van 4 tot 8 werkt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn zusje en ik koken iedere week op woensdag :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan