• Ik ben weer thuis, sinds gisteren. Eergisteren heb ik nog met mijn ouders gepraat, maar de ruzie werd daarvan niet opgelost. Ik heb dingen gezegd waar ik eigenlijk spijt van moet hebben, maar dat heb ik niet. Alles wat in mijn gedachten zat heb ik gezegd en het heeft mijn ouders tot denken gezet.
    Gisteren ben ik weer naar huis gekomen om weer te praten. Gelukkig was mijn vriend er in het begin, anders was ik weer weggegaan. Mijn moeder was niet thuis, maar mijn vader wel. Na een uur is mijn vriend weggegaan zodat ik met mijn vader kon praten.
    Hij vertelde mij dingen over mijzelf waar hij en mijn moeder achter zijn gekomen in de dagen dat ik weg was en wat ik dinsdag allemaal zei, heeft hun gedachte zeker gemaakt. Ik vertelde namelijk dat ik een negatieve sfeer bij ons thuis voel, dat ik het hier totaal niet gezellig vind.
    Mijn ouders dachten dat ik hooggevoelig was en hebben daar van alles over gezocht. Uiteindelijk zijn ze tot de conclusie gekomen dat het écht zo is. Niet alleen maar omdat ik een negatieve sfeer thuis voel (vooral in de laatste weken), maar omdat mijn moeder de laatste tijd ontzettend chagrijnig is. Dat vertelde ik dinsdag dus ook al, maar toen ontkende ze.
    Nadat mijn vader dit vertelde kwam mijn moeder thuis en gingen we met zijn drieën verder praten. Mijn moeder zei dat ze heel lang op internet gezocht heeft en dat heel veel overeemkomt met mij. Ik deed ook nog een test en er kwam een vraag in voor: Irriteer jij je aan lipjes op kleding? Nou, als ik die dingen voel stress ik compleet en ik heb nooit geweten hoe dat komt.
    Ik trek mij ook dingen heel erg aan. Een vriendin van mij ligt erg slecht, ze is depressief, heeft boulimia en wordt waaschijnlijk weer opgenomen. Sinds het weer slecht met haar gaat, voel ik me ook slechter. Als iemand mij plaagt zie ik het gelijk als pesten. Er zijn weinig mensen die mij wantrouwen en veel mensen vertrouwen mij ook hun geheimen toe. Ik slaap slecht, omdat ik alles van de afgelopen dag nog moet verwerken. Zo kan ik wel heel lang doorgaan.
    Mijn vader vertelde ook nog dit: Als wij iemand over straat niet lopen die huilt, weten wij dat die verdrietig is. Als wij iemand zien lopen die lacht, weten wij dat die vrolijk is. Maar jij kan door dat lachende gezicht doorkijken, jij hebt heel snel door hoe mensen zich voelen. Je kunt het vergelijken met iemand die uit zijn hoofd de worteld van -heel veel getalletjes- weet, zo weet jij iemands zijn gevoelens. Dat klopt ook, ik heb heel snel door als iemand niet lekker in zijn vel zit enzo.

    Nouja, het was dus allemaal best heftig wat ik te horen heb gekregen en ik ga daarvoor binnenkort naar een speciale therapeut. Die leert mij omgaan met wat ik heb en hoe ik het kan wegzetten.
    Op school krijgt ook niemand het te weten, alleen mijn mentrix. Wanneer ze dit doorverteld halen mijn ouders me van school, omdat de kans groot is dat mensen me hierdoor raar gaan vinden en me gaan pesten.


    Ik ben gemeen xoxo

    wow heftig
    ik hoord dat die terapeut je kan helpen!
    veel sterkte.


    we all deserve to die

    Ik zou niet weten waarom anderen je hierom raar zouden vinden. Het klinkt misschien raar, maar tegenwoordig hebben mensen al snel dat ze iemand's gevoel kunnen aanvoelen. Dat wordt tegenwoordig als redelijk normaal beschouwd. Waarschijnlijk kun jij dit dan beter als andere mensen, maar ik zou niet weten waarom anderen je hierom zouden pesten. Of heb je irrationele personen op je school zitten?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou niet weten waarom anderen je hierom raar zouden vinden. Het klinkt misschien raar, maar tegenwoordig hebben mensen al snel dat ze iemand's gevoel kunnen aanvoelen. Dat wordt tegenwoordig als redelijk normaal beschouwd. Waarschijnlijk kun jij dit dan beter als andere mensen, maar ik zou niet weten waarom anderen je hierom zouden pesten. Of heb je irrationele personen op je school zitten?

    Inderdaad. Ik vind niet dat het iets is waar je je voor zou moeten schamen ofzo, maar als je het niet wilt hoef je het natuurlijk niet te vertellen. (:
    Sterkte hiermee. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een meisje bij mij in de klas heeft het ook en op bezinning is erover gepraat. En zo raar vind ik het niet (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Oh. Heftig.
    Ik hoop dat die therapeut helpt.
    sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou niet weten waarom anderen je hierom raar zouden vinden. Het klinkt misschien raar, maar tegenwoordig hebben mensen al snel dat ze iemand's gevoel kunnen aanvoelen. Dat wordt tegenwoordig als redelijk normaal beschouwd. Waarschijnlijk kun jij dit dan beter als andere mensen, maar ik zou niet weten waarom anderen je hierom zouden pesten. Of heb je irrationele personen op je school zitten?


    Mijn moeder geloofde er eerst ook niet echt in en toen ik over dat andere meisje vertelde had ze zoiets van: Het zal allemaal wel. Mensen die jong zijn geloven zulke dingen minder snel en gaan eerder over op plagen/pesten. Daar ben ik dus best bang voor, want ik ben al genoeg gepest op de basisschool.


    Ik ben gemeen xoxo

    Sterkte(flower)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Veel succes bij die terapeut,
    (flower)


    Food.

    Heftig,
    ik hoop dat die therapeut helpt.
    Heel veel sterkte!


    Even a white rose has a black shadow.

    Heftig.. veel sterkte en succes bij de therapeut, hopelijk gaat het dan snel beter. (:


    You are beautiful, you are love.

    Heftig zeg... Ik wist niet eens dat zoiets bestond. Maar veel sterkte en succes bij de therapeut..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!