• Ik kom er dus net achter dat mijn crush mij niet leuk vind, maar iemand anders...
    De laatste tijd leek het zo goed te gaan tussen ons en ik had ook echt het gevoel dat het wat ging worden. Gisteren op school hadden we zelfs samen echt lol. Maar gisteren avond kreeg ik dit:

    Hoi Meaghan,
    Ik moet toch eerlijk zijn.
    Dat ik niet wil is een reden voor,
    ik vind namelijk iemand anders leuk, Sorry Meaghan...

    Gr. Jelle.

    Ik wilde dat niet geloven dus heb ik hem een berichtje gestuurd dat ik dat niet begreep, omdat al zijn vrienden zeggen dat hij mij ook leuk vind.
    Dus toen stuurde hij een bericht terug dat ze dat waarschijnlijk doen om hem te plagen en mij ook en dat dat vooral komt door N (een dik russisch joch uit mijn klas die zich met mijn liefdesleven loopt de bemoeien) en ook omdat hij het moeilijk vond me op dat moment te kwetsen.

    Ik vind het wel heel lief dat hij het eerlijk tegen me verteld, voordat ik er van iemand anders achter moest komen. Maar ik voel me nu wel heel klote en kan niet stoppen met huilen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, heel lief van hem dat hij het eerlijk verteld, dat doen er niet veel.
    Ik snap heel goed dat je je nu enorm rot voelt, sterkte meis!(flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat een klote actie van zijn vrienden. Jou een beetje belachelijk maken! Ik wens je heel veel sterkte(flower) en als je me nodig hebt ik ben de hele dag er welxD(H)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Wat een kutvrienden. Maar wees blij dat hij je het verteld heeft en je niet nóg langer in de waan heeft gelaten! Sterkte! (flower)


    Hope goes lost but never dies.

    Aw. Sterkte ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet hoe pijnlijk liefdesverdriet kan zijn.. Sterkte!(flower)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind het anders wel heel lief van hem dat hij het jou verteld (: Er zijn ook zat jongens die je gewoon hard laten vallen. Sterkte d'r mee (: Maar, er zwemmen nog meer vissen in die grote zee. ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is wel heel lief van hem dat hij het jouw heeft uitgelegd. Natuurlijk zal dit wel zwaar klote zijn, maar je zal er wel weer terug bovenop komen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wees blij dat hij het je eerlijk heeft verteld.
    sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat rot voor je...

    veel chocolade eten en lekker veel ijsjes, daar knap je wel van op ;)

    sterkte.


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    zoiets heb ik ook meegemaakt, dus ik sap hoe je je voelt
    sterkte ermee (flower)

    sterkte meid!
    het is idd wel lief van hem.
    gwn veel ben en jerry's eten xD
    dan komt he allemaal weer goed
    en er zijn nog veel leuke jongens op deze grote aardbol ^^


    we all deserve to die

    Awwh dat is écht kut voor je ):
    Heb hetzelfde meegemaakt, echt rot...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Aah, die jongen heeft tenminste wel karakter... jammer ): gewoon goed uithuilen en dan kom je er na een tijdje wel weer bovenop ;)
    HEel veel sterkte (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.