• Mijn mama zei vandaag dat papa later thuis zou zijn. Ik vroeg niet verder, dacht dat ie later op werk zat of zo of dat er file was. We aten voor de tv want we waren een opgenomen serie aan het kijken, en opeens was het half 9. Criminal Minds begon.
    En toen dacht ik: huh? Waar blijft papa?
    Dus ik vroeg zo aan mama waar hij nou bleef en die zei dat ie nog ergens wat ging drinken en snookeren.
    En ik ken dat verhaal.
    Het is niet zo dat mijn vader alcoholist is of zo, hij is nooit dronken geweest in mijn bijzijn of whatsoever, maar toch krijg ik het een beetje benauwd.
    Want ongeveer drie jaar geleden was het ook zo. Mijn vader ging ergens wat drinken, en hij kwam maar niet thuis. Ik belde hem, súper vaak en steeds ging hij wel over maar nam hij niet op. Hij kwam toen 12/half één thuis. Weet ik niet meer precies, is alweer tijdje geleden.
    Ik heb hem zonet een smsje gestuurd met 'Hoelaat kom je thuis? XXX' Dat was ongeveer om 22:40.
    En ik heb nog steeds geen sms terug of zo. Mijn moeder zei al van te voren: 'Ga nou niet piekeren, want dan doe je altijd. Ik bel hem zo even en dan komt ie gewoon weer thuis.'
    Alleen ik heb er niet zo'n vetrouwen in dat hij nu wel zijn telefoon opneemt. En ik ben bang dat ie dronken wordt, gaat rijden met dit weer en uitglijdt en alles en verongelukt en gewond raakt of misschien nog wel erger en ik weet niet wat ik moet doen! Ik ben echt bang dat hem iets overkomt.
    Wat moet ik doen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heb vertrouwen op je vader =),

    Oké, ik vind het ook niet leuk als me pa zegt; ben niet zo laat terug. & Blijkt dat hij laat thuis kom.. Meestal hebben ze gewoon niet door hoelaat het is ofzo =).


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aw, dat klinkt echt vreselijk.
    Je kan je er het beste even bij neerleggen, niet bellen en gaan slapen. Als je morgen wakker word, merk je vanzelf dat er niets is gebeurd. In ieder geval, dat hoop ik. Meer kan je toch niet doen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Aw, dat klinkt echt vreselijk.
    Je kan je er het beste even bij neerleggen, niet bellen en gaan slapen. Als je morgen wakker word, merk je vanzelf dat er niets is gebeurd. In ieder geval, dat hoop ik. Meer kan je toch niet doen.


    Dat maakt mij dan alleen onrustiger =P.
    Vroeger [nja nu nog], blijf ik vrijdag avond altijd op totdat me pa der is =$ [dan komt hij van et werk.]
    Soms loopt het uit tot 1 uur.. Maar ik bleef wachten


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn vader komt altijd laat thuis van zijn werk en als ik mijn moeder hoor bellen met hem en ze zegt: 'Schat, je mag niet drinken op je werk.' dan word ik wel ongerust. Hij is dan niet heel erg dronken, maar spreekt dan toch al wel met een dubbele tong. Ook al is dit al jaren zo, ik blijf het heel eng vinden... Er zal hem niets overkomen, wees niet bang. Mijn vader leeft ook nog altijd (:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 23:23 ]


    Only losers can act the way you do

    Als je moeder zometeen naar hem belt en merkt dat hij dronken is zal ze hem heus wel ophalen of laten brengen. Er zal waarschijnlijk niks gebeuren, ga nou lekker naar bed anders ben je morgen uitgeput.


    it's so empty living behind these castle walls

    Assassin schreef:
    Aw, dat klinkt echt vreselijk.
    Je kan je er het beste even bij neerleggen, niet bellen en gaan slapen. Als je morgen wakker word, merk je vanzelf dat er niets is gebeurd. In ieder geval, dat hoop ik. Meer kan je toch niet doen.


    None but ourselves can free our minds.