• mijn vriend vind dat we uit elkaar moeten omdat hij te ver weg woont. (zweden) en dat terwijl ik met de grote vakantie na hem toe zou gaan...
    en meneer heeft al meteen een foto van een ander meisje op zijn facebook. en mijn schoonzus lacht me vierkantig uit op msn.... omdat ik volgens haar te naief ben.

    stomme eikel..................:@:@:@

    High schreef:
    Aaw, kut :(
    Maarja, Zweden gaat tegen het gezegde "geen handvol maar een landvol!" in, zal ik maar zeggen (cat). Je verdient hem niet!

    Inderdaad :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    (...)
    Ja, want de school waar hij nu heen gaat staat alleen daar :8 Ik eis dat ze er ook 1 in Groningen maken :'D
    OMG, woon jij in Groningen? Daar wil ik misschien studeren :D


    Life is hard and then we die

    Jah,,ik snap wel dat hij het uitmaakt.
    Je houdt een relatie niet gezond als je elkaar maar 1x per jaar ziet...
    sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hobbelpaard schreef:
    Hoezo te naief dan? Om te denken dat het zou lukken?
    Ja, dat vind ik ook, want een lange afstandsrelatie lukt zelden.


    effort never betrays you

    dat is kut


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ik snap het wel,zweden is inderdaad ver.
    het is wel kut dat hij al een foto van een ander heeft,nu ja veel sterkte (: !


    everybody needs a song.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)OMG, woon jij in Groningen? Daar wil ik misschien studeren :D

    Moet je doen! :9~:9~:9~


    -

    mijn vriendje heeft het uitgemaakt omdat ik een jaar jonger ben :8


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    Hey,, weetje ik snap dat je je slecht voelt... Maar jullie waren nog maar samen van de zomervakantie,, dat is op zich nog niet zo heel lang... EN dan nog,, je vriend en jij zouden elkaar vaker dan 1x per jaar moeten kunnen zien om de relatie (en dan vooral het vertrouwen in de relatie) op te bouwen... EN geloof me vrij, ik weet waar ik over praat,, mijn (nu) ex-vriendje, zat ongeveer de helft van de tijd dat we een relatie hadden in het buitenland (In Montenegro, zo'n dikke 2500Km rijden) tussen de modellen... ja dan is het nodig om vertrouwen te hebben, maar als je het mij vraagt hebben jullie elkaar te weinig gezien om die vertrouwensrelatie op te bouwen en zou dat wel eens de reden kunnen zijn... maar ik wens je veeeeeel sterkte!!!
    Xx

    Poseidon schreef:
    Ach, soms is uitmaken het beste en daar moet je niet boos over zijn. Je kan zijn gevoelens en gedachten niet dwingen. Niet vervelend bedoeld, maar dacht je écht dat je relatie voor altijd zou zijn? Ik geloof daar namelijk écht íét in.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Dat is niet leuk van hem. Maar relaties op afstand werken 3 op de 4 keer niet.

    Sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    zoooo dit komt me heel bekend voor mijn beste vriend woont ook in zweden en nu een paar weken geleden heeft hij gezegt dat hij me leuk vind maar dan ook echt leuk, maar ik kan echt geen afstandsrelatie dat vind ik echt gewoon zo moeilijk maar wel erg voor je meid, zeker dat die gelijk een foto van een andere chick op zijn facebook plaatst :S:8


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Hobbelpaard schreef:
    Hoezo te naief dan? Om te denken dat het zou lukken?
    Ja, dat vind ik ook, want een lange afstandsrelatie lukt zelden.
    Hadden jullie al lang?


    Hier ben ik het niet mee eens. Mijn vriend en ik kennen elkaar ook pas sinds de zomervakantie en ik woon in Groningen en hij in Antwerpen. Maar we zien elkaar wel in de vakanties en soms in het weekend. Dus bij ons gaat het wel goed!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Sniper schreef:
    (...)
    Nee dat ben ik, want ik heb geen vriend! (Y)

    Same


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    is zwaar kut dat weet
    maar soms is het niet anders ik woon in Kuala lumpure
    en ik hat een schatje in NL we zagen elaar nooit
    en die kut tijd verschil dus ik heb het uit gemaakt


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.