• ik heb een tattoo met de begin letter van mijn neef (J) en ik wil de naam van mijn ongeboren petekind laten zetten. maaar dat mag denk ik niet. en juilie?

    Bro schreef:
    (...)

    Ik bedoel als je later oud bent, als je echt oud bent. Wanneer je lijf niet zo mooi strak meer is en je rimpels overal hebt, ik bedoel: Daar wordt je tattoo niet mooier op.
    Maar dat is mijn mening.


    Niet alle nee, maar dat ligt ook aan de tattoo, het verhaal en de persoon.
    Zo vond ik de tattooage van mijn ene opa al van kleins af aan prachtig. Met al zijn rimpels, zijn tattoo, zijn dikke bierbuik, zijn manke been door de pin erin en het witte baardje en dat erbij, geweldig gewoon. (:
    Dat heb zelfs jij denk ik wel eens met bepaalde 'oma's/opa's gehad, denk ik.
    Zo kunnen tattoo's wel heel mooi zijn. Zolang ze maar een bepaald verhaal hebben en echt bij de persoon horen, niet een of andere modegril. (:

    - Maar goed, ik respecteer je mening natuurlijk wel. Ben het er alleen niet mee eens, lol. -


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    xjustxmyself schreef:
    Ik heb geen tattoo, en wil het ook niet.
    Stel je voor dat je zo als 80-jarige bomma zo'n tattoo over je verimpelde huid hebt (cat)


    Klik Zo wil ik er later uit zien (':

    OT ; Ik wil er later wel enkele (': Ik mag enkel nu nog niet van mijn ouders maar zodra ik 18 word -op mijn verjaardag nog- laat ik er een zetten.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik wil mijn vader zijn voornaam op mijn rechterarm laten tatoeëren, alleen mijn moeder wilt niet dat ik een tattoo neem.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 19:16 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    MamaHert schreef:
    (...)

    Niet alle nee, maar dat ligt ook aan de tattoo, het verhaal en de persoon.
    Zo vond ik de tattooage van mijn ene opa al van kleins af aan prachtig. Met al zijn rimpels, zijn tattoo, zijn dikke bierbuik, zijn manke been door de pin erin en het witte baardje en dat erbij, geweldig gewoon. (:
    Dat heb zelfs jij denk ik wel eens met bepaalde 'oma's/opa's gehad, denk ik.
    Zo kunnen tattoo's wel heel mooi zijn. Zolang ze maar een bepaald verhaal hebben en echt bij de persoon horen, niet een of andere modegril. (:

    - Maar goed, ik respecteer je mening natuurlijk wel. Ben het er alleen niet mee eens, lol. -


    ik respecteer jouw mening ook, maar ik ben het daar ook niet mee eens.
    Ik vind een tattoo gewoon -eh hoe zeg je dat netjes?- verpesting van je lichaam, welk verhaal dan ook, maar ja, wie ben ik om dat te zeggen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb een tattoo. Een lieveheerstbeestj tegen geweld. Voor mij heeft hij verschillende betekenissen; Hij laat zien dat ik tegen geweld ben, kevertje is mijn bijnaam van mijn ouders. En lieveheerstbeestjes zijn een kenmerk van me. Ik droeg altijd lieveheerstbeestjes als ketting, armband en oorbellen. En nu heb ik er een voor altijd op mijn lichaam staan. En ik ben er ontzettend trots op.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik wil 'Love' op mijn pols dat myn moeke eerst zelf heeft geschreven.


    Some people make the world special just by being in it

    Het scheelt dan ook weer dat je een tattoo zet voor jezelf en niet om wat een ander daarvan vind ;) ( niet negatief bedoelt oid, ieder zijn eigen mening.. )


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik wil over 2.5 jaar (als ik 18 ben) een kleine pentagram ergens laten tatoeëren. Ik weet alleen nog niet precies waar.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik weet niet of ik er eentje wil, maar als ik er ooit eentje neem dan moet het er een met betekenis zijn. Niet zomaar gezet na een dronken nachtje ofzo...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    JackOLantern schreef:
    Ik weet niet of ik er eentje wil, maar als ik er ooit eentje neem dan moet het er een met betekenis zijn. Niet zomaar gezet na een dronken nachtje ofzo...

    Ik vind zelfs tattoos van na een dronken nachtje betekenisvol (': Het symboliseert dan hoe je je op die moment voelde en dat dat is wat je toen wou. No offence, mijn mening (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    ik moet geen tattoo hebben , never!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Lipsy schreef:
    Ik heb en wil eigenlijk geen tattoo.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik laat er ooit wel zetten :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'