• ik heb een tattoo met de begin letter van mijn neef (J) en ik wil de naam van mijn ongeboren petekind laten zetten. maaar dat mag denk ik niet. en juilie?

    Romances schreef:
    Ik heb geen tattoo. En ik wil er voorlopig ook nog geen.


    your eyes are like stars in the night.

    Zodra ik 18 ben neem ik er een :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb er geen en wil er ook geen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    blacklady schreef:
    (...)


    meen je dat nu...

    onder je oksels BAH!


    Ja dat heb ik gelezen in m'n biologie boek


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Poseidon schreef:
    (...)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb er geen, maar op mijn 20e ofzo wil ik er heel graag één! Ik vind tattoos heel mooi maar mijn ouders keuren het echt niet goed, dus ik wacht er maar even mee.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb momenteel 5 tattoo's, en daar komen er nog wel een paar bij...

    Hel schreef:
    Ik heb momenteel 5 tattoo's, en daar komen er nog wel een paar bij...



    waar dan?

    Ik kan geen tattoos laten zetten en eigelijk om eerlijk te zijn ben ik daar wel blij om..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb de naam van mijn zus op mijn voet en zij de mijne op die van haar.
    Hopelijk heb ik volgend jaar rond deze tijd mijn tweede tattoo of het begin ervan! <3


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik vind tattoo's echt niet mooi, en ze worden alleen maar lelijker als je ouder wordt, Dan is de mooiheid er ook wel vanaf. En ik vind die cliché dingen helemaal bah, maar het is natuurlijk jouw keus. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb nu drie tattoo's en daar gaan er ook echt nog wel bijkomen, mag nu alleen voorlopig mezelf niet laten tattooeéren ivm omstandigheden...


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Bro schreef:
    Ik vind tattoo's echt niet mooi, en ze worden alleen maar lelijker als je ouder wordt, Dan is de mooiheid er ook wel vanaf. En ik vind die cliché dingen helemaal bah, maar het is natuurlijk jouw keus. (cat)


    Ieder zijn mening natuurlijk, maar waarom is een tattoo zogezegd lelijker als je ze een aantal jaar hebt?
    Sommige tattoo's worden pas echt mooi nadat ze een paar jaar 'geleefd' hebben en dat te zien is... :/


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ^^ Mee eens, tattoo's zijn in het begin niet mooi.. Vooral de eerste week niet, dan zijn ze rood, opgezet en vettig ( uierzalf ).


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MamaHert schreef:
    (...)

    Ieder zijn mening natuurlijk, maar waarom is een tattoo zogezegd lelijker als je ze een aantal jaar hebt?
    Sommige tattoo's worden pas echt mooi nadat ze een paar jaar 'geleefd' hebben en dat te zien is... :/


    Ik bedoel als je later oud bent, als je echt oud bent. Wanneer je lijf niet zo mooi strak meer is en je rimpels overal hebt, ik bedoel: Daar wordt je tattoo niet mooier op.
    Maar dat is mijn mening.


    Big girls cry when their hearts are breaking