• familie komt geregld bij ons logeren. het is dan altijd super gezeilig en dan komt het wel eens voor dat mijn neef en ik of mijn nicht en ik samen douchen. dus toen mijn neef en mijn tante van het weekend kwamen logeren deden we dat dus ook. nou voor mijn tante een heel drama. hoe we het in onze kop haalden om nog samen te badden. ik en mijn neef begrepen het probleem niet.we waren samen opgegroeid en toen we klein waren kwam het ook wel eens voor. achteraf zieden mijn onze moeders dat ze onze leeftijd een probleem vonden. (hij is 14). wat vinden juilie?

    Ik vind dat het altijd kan als je je er maar niet ongemakkenlijk bij voelt. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    TJa.. als jij het niet erg vind om met je neef te douchen dan zie ik het probleem niet?

    Crime schreef:
    Ik vind dat het altijd kan als je je er maar niet ongemakkenlijk bij voelt. :Y)

    Mee eens. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    NienkePOINK schreef:
    TJa.. als jij het niet erg vind om met je neef te douchen dan zie ik het probleem niet?


    Idd maar ik zelf zou het niet doen, but that's me


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Crime schreef:
    Ik vind dat het altijd kan als je je er maar niet ongemakkenlijk bij voelt. :Y)


    Agree


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik vind van niet, maar dat is natuurlijk gewoon mijn mening.(krul)


    effort never betrays you

    Ik vind het een beetje abnormaal :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Romances schreef:
    Ik vind het een beetje abnormaal :Y)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Romances schreef:
    Ik vind het een beetje abnormaal :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind het niet raar ofzo hoor..
    al zou ik zelf niet met mijn neef willen douchen :S


    Over and out-

    Hmm, ik weet het niet. Maar het lijkt me té vreemd o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Als jullie je er goed bij voelen moet je dat gewoon doen.
    Maar dat is niet aan mij besteedt (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    hmm..ik vind dat je je lichaam voor jezelf moet houden en onder het douche heb je toch het meeste privé als er iemand bij je komt slapen ofzo,maar zelf zit ik ook vaan met mijn zusje in bad,maar die is 3 maar in het algemeen zou ik het niet zo fijn vinden om met iemand van de zelfde leeftijd of wat voor leeftijd ook mee te gaan douche,maar dat is mijn mening :')


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik zou het niet doen. Zo kom ik heel vaak bij opa en oma over de vloer, maar als hij in de slaapkamer komt om iets te pakken en ik douche dan draai ik me altijd weg, terwijl het me als kind weinig kon schelen. Het is iets in mijn geest. Als m'n oma bijvoorbeeld binnenkomt maakt het me niks uit. Ik voel me er gewoon niet prettig bij maar als een ander zich er wel goed ij voelt; wie ben ik dan om te oordelen?


    No growth of the heart is ever a waste

    NienkePOINK schreef:
    TJa.. als jij het niet erg vind om met je neef te douchen dan zie ik het probleem niet?


    Never forget the things that make you smile