• Oke.
    Stoot met de knokkel van je duim te ondertanden aan, dan krijg je koppijn, echt raar. Moet je proberen D:
    Pas hieronder kijken wanneer je het gedaan hebt.





















    Het werkt helemaal niet, maar het is gewoon grappig dat je nu pijpbewegingn zit te maken yehh.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 18:36 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Luce schreef:
    Topic van de week? x)

    Ik dacht eerst ook dat het snottopic topic van de week zou worden, maar dat is ook nooit gebeurd. x'DD

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 19:26 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    OHMYGEORG schreef:
    Hoezo pijpbewegingen? (cat)
    Volgens mij ging dat heel anders hoor, haha.


    Ja die ken ik ook met een potje zout. Dan zeggen ze: doe alsof je een potje zout vast hebt en schud ermee met je mond open dan voel je zout XD


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ghehe, heb 't toch niet geprobeerd omdat ik dacht: why the hell zou ik koppijn willen hebben? Ik heb 't al.
    Maar hijs lijp.


    No growth of the heart is ever a waste

    C0RPSE schreef:
    Ik heb al hoofdpijn.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Darkshines schreef:
    (...)

    Ja die ken ik ook met een potje zout. Dan zeggen ze: doe alsof je een potje zout vast hebt en schud ermee met je mond open dan voel je zout XD


    Jah. Die ken ik ook. Iemand liet mij dat doen midden in de klas (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haha raar,ik voel het ook xd

    Omygoddd,, maarja ik had al koppijn.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mocht het wel echt kunnen; bij mij werkt het in ieder geval niet.

    /de enige reactie die ik kreeg was die van mijn moeders vriend die me aankeek alsof ik een halvegare was :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Awesome! :'D
    Ik deed het, maar volgens mij ziet het er toch anders uit als ik iemand pijp hoor.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Aah! :Y) Maar volgens mij is met een duim tegen je ondertanden aan niet echt pijpen? Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.