• DaKrulliCode schreef op 8 nov 2010 - 21:44:

    Je mag beginnen!


    INSCHRIJVING GESLOTEN

    Dit is de link van de Story. Gelieve een Abo er op nemen. Ik ga niet heletijd PB's sturen.
    -Luid gekraak van de microfoon-

    Attentie mensen!!
    Hier spreek Burgemeester Syll, van het stadje "Burver." Vraag me niet hoe ik erop kom..
    In deze stad spelen wij het spel "De Weervolven Van WakkerDam."
    Ik zoek geen Mede-Burgemeesters, maar wel Slachtoffers eehhh ik bedoel Inwoners.
    Je kan je opgeven hier, in dit topic. Er mogen zoveel mee doen als maar kan. Ik wil wel minstens 12 hebben.
    Als het spel begin zal ik een PB naar jullie in sturen met je rol + nog een keer de uitleg ervan.

    Oja, hier nog een brief met het doel, de regels, uitleg van de rollen en het spelverloop vind je helemaal onderaan.


    Doel van het spel
    Het doel van het spel is met de groep waartoe je behoort als laatste over te blijven.
    De Weerwolven eten de Mensen.
    De Mensen zullen de Weerwolven op de brandstappel gooien.

    De Burgemeester:
    De Burgemeester wordt gespeeld door de spelleid(st)er en dat ben ik.

    De Burger:
    De onschuldige Burger, kan overdag alleen stemmen wie er op de brandstapel gaat.

    De Ziener:
    Heeft de kans om 1 keer aan De Burgemeester te vragen over 1 iemand z'n rol. Deze moet De Ziener dan voor zichzelf houden, maar mag het wel gebruiken om mensen te beschuldigen. Maar, is die persoon overleden, dan mag zij een nieuwe kiezen.

    De Heks:
    De Heks is de gelukkige bezitter van het levenselixer, daarmee mag ze 1 keer iemand uit de dood opwekken.

    Cupido:
    Wordt in de eerste nacht opgedragen om 2 mensen aan elkaar te koppelen, weerwolf of burger, man of vrouw, het maakt niet uit. Deze mensen krijgen te weten dat ze een koppeltje zijn en zullen de ander dus moeten verdedigen, want als de 1 sterft, sterft de ander ook.

    De Jager:
    De jager is een gewone burger, afgezien van het feit dat hij bij zijn dood zijn doder neerschiet [Tenzij de burgers hem op de brandstapel gooien, dan mag hij iemand kiezen. Hij/Zij krijg dan een PB van mij waarin staat dat hij op de brandstapel word gegooit].

    De slet:
    De slet logeert elke nacht bij iemand anders. Overdag is zij een gewone burger. Als de weerwolven haar echter proberen te vermoorden zal zij niet thuis zijn. Elke dag stuurt hij/zij mij een PB met de persoon waar zij de volgende nacht wil logeren. Wanneer depersoon word vermoord waar zij logeert, zal zij ook worden vermoord.

    De Weerwolven:
    Zij krijgen een speciale plaats om te stemmen wie ze willen verslinden.

    Weerwolf Met Conversie:
    Mag in de eerste nacht een burger tot weerwolf maken.

    Het Ongeschuldige Meisje:
    Krijgt de geheime stemplaats van de weerwolven door en mag aan de hand daarvan iemand beschuldigen, alleen als Het Ongeschuldige Meisje ontdekt wordt door de weerwolven kunnen zij natuurlijk beslissen haar te verslinden.

    Beschermengel:
    Kan iedere nacht een Burger beschermen. Tenzij de Weerwolven de Beschermengel hebben opgepeuzeld.

    Spelverloop
    "De Burgemeester [Ik dus] zal een story openen, daarin zal per 2 dagen gestemd worden door de burgers + undercover weerwolven wie ze op de brandstapel willen hebben, of de Galg ligt er maar net aan in welke bui de burgemeester is.
    De weerwolven krijgen elke 2 dagen een PB met een geheime locatie waar ze kunnen stemmen wie ze op willen peuzelen.
    Aan het eind van het spel zal de burgemeester vertellen waar de geheime locaties waren."

    REGELS
    +Vertel nooit je rol aan iemand. De enige die dit mogen doen zijn de geliefden.
    + Als de Burgers&Weerwolven het niet met elkaar eens zijn [als er bijv. 2 personen evenveel stemmen hebben] dan vallen er geen doden.


    Spelers/Inwoners/Slachtoffers;
    1-Chica
    2-Hanoena
    3-OHMYGEORG
    4-Summerbeat
    5-Teamvictoria
    6-geFreakt
    7-Turnsole
    8-JongEnBlond
    9-Furry
    10-Sphere
    11-Patronize
    12-blacklady
    13-imlove
    14-Sonatina
    15-Maratje19
    16-Truw
    17-Cannibal
    18-EstrellaVida
    19-mine
    20-lovedisc
    21-ChocoCakeje
    22-Dramione
    23-Yeah
    24-SylviaScenic
    25-....


    INSCHRIJVING GESLOTEN

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 19:58 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ken dat spel!
    Hoewel ik er nooit iets van snapte.. ^^


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Whitlock schreef:
    Ik ken dat spel!
    Hoewel ik er nooit iets van snapte.. ^^


    Haha, doe je mee? =P
    Dan leer je et meestal wel snappen =)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik doe mee


    (Be)lieve in (you)rself

    Chica schreef:
    ik doe mee


    Je staat erbij.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lijkt me leuk! Ik doe mee!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Count me in :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hanoena schreef:
    Lijkt me leuk! Ik doe mee!

    Je staat erbij=)
    OHMYGEORG schreef:
    Count me in :9~

    & jij ook =)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kom op mensen =O meld je aan =O
    Ik bijt niet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Kom op mensen =O meld je aan =O
    Ik bijt niet..


    Nou als je niet bijt wil ik best mee doen (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Summerbeat schreef:
    (...)

    Nou als je niet bijt wil ik best mee doen (:


    Ik bijt niet [a'] heb net pepernootjes gegeten,, Dus tjah.. Maar dan zet ik je er alvast bij =D..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ook


    Mijn geheim is geheim

    Teamvictoria schreef:
    Ik ook


    Je staat er bij =)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik Wil ook wel mee doen (:


    Freak of nature

    geFreakt schreef:
    Ik Wil ook wel mee doen (:


    Cuwl je staat erbij =)

    Ik wil nog minimaal 6 mensjes erbij XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wil meedoen!


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt