• ik zoek mensen die een rol weten voor in men verhaal. het gaat over nina die de vriendin was van Andy Sixx. maar omdat ze zodanig kapot van verdriet is omdat Andy het had uit gemaakt begon ze te drinken. nu is ze een alcoholiste en komt ze in rehab terecht.

    de volgende mensen heb ik nodig:

    -een vriendin van de hoofdrol in rehab: XTC2MOON
    - 2 vijanden van de hoofdpersoon ( zijn beste vrienden) 1 van de 2 zit in rehab : DarkLavigne(niet in rehab) &

    - 3 mensen van het personeel van de rehab: SofieShan
    -verzin zelf maar een persoon
    -bondgenoot/vriendin: FredsGirl

    voeg aub een foto en een persoons beschrijving bij
    het liefst heb ik ook minstens 1 jongen er bij


    http://www.quizlet.nl/stories/34217/die-liebe-lass-mich-nicht-lt3-andy-sixx/

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 20:20 ]


    why does it rain rain rain down on utopia

    een vriendin van de hoofdrol in rehab

    Naam: Sky Dawm
    Leeftijd:17(hoe oud is nina?)
    hobbie's:gitaar spelen muziek luisteren tekenen hyper zijn drinken.
    karakter:Vrolijk lief zorgelijk betrouwbaar maar kan soms ook heel arrogant &sjaggie&depressief zijn.
    Extra:heeft eet&drink probleem
    (zoiets?)
    http://cdn.buzznet.com/assets/users15/scenequeens/default/kiki-kannibal--large-msg-117209942527.jpg

    [ bericht aangepast op 8 nov 2010 - 19:31 ]

    Rol: Ex van Andy
    Naam: Candace 'Candy' Jacoby
    Leeftijd: 19
    Verleden: Candace is niet bepaald het perfecte vriendinnetje voor Andy. Ze is eerder het stille typetje. Ze was redelijk verlegen. Ze werd dan ook het slachtoffer van een weddenschap. Andy en zijn band hadden gewed dat hij haar kon ontmaagden binnen de 2 weken. Candace was hals over kop verliefd op hem geworden. En de weddenschap was gelukt. Maar Candace kwam het hele verhaal te weten. Omdat ze zich gebruikt voelde,begon ze te denken dat ze toch alleen maar goed was voor de seks. Ze begon zich te prositueren,begon drugs te gebruiken en zichzelf te snijden. Na een overdosis waaraan ze bijna bezweken was,hebben ze haar naar de rehab gebracht.
    Uiterlijk: Candace


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    FredsGirl schreef:
    Rol: Ex van Andy
    Naam: Candace 'Candy' Jacoby
    Leeftijd: 19
    Verleden: Candace is niet bepaald het perfecte vriendinnetje voor Andy. Ze is eerder het stille typetje. Ze was redelijk verlegen. Ze werd dan ook het slachtoffer van een weddenschap. Andy en zijn band hadden gewed dat hij haar kon ontmaagden binnen de 2 weken. Candace was hals over kop verliefd op hem geworden. En de weddenschap was gelukt. Maar Candace kwam het hele verhaal te weten. Omdat ze zich gebruikt voelde,begon ze te denken dat ze toch alleen maar goed was voor de seks. Ze begon zich te prositueren,begon drugs te gebruiken en zichzelf te snijden. Na een overdosis waaraan ze bijna bezweken was,hebben ze haar naar de rehab gebracht.
    Uiterlijk: Candace

    wil je dat ze vriend of vijand wordt van het hoofdpersonage?


    why does it rain rain rain down on utopia

    etfxmonkey schreef:
    (...)
    wil je dat ze vriend of vijand wordt van het hoofdpersonage?

    Vriend/bondgenoot
    x3


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    personeel van de rehab.

    Naam: Scarlet Johsen
    Loop stage.
    leeftijd:18.
    Hobby's: Piano spelen. (speelt al sind haar 11e.) Tekenen. Fotografie.
    Karakter: Best verlegen. Slim. Is snel nerveus. lief en vrolijk.

    Foto: http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://thebeautybunny.com/wp-content/uploads/2009/01/014-300x286.jpg&imgrefurl=http://thebeautybunny.com/taylor-momsen-golden-globes-makeup/&usg=__ejCEAL6SWG5Ps2bN8J-L3IR5zu4=&h=286&w=300&sz=23&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=ZWF59szz_bks3M:&tbnh=150&tbnw=154&prev=/images%3Fq%3Dtaylor%2Bmomsen%2B2009%26hl%3Dnl%26biw%3D1341%26bih%3D670%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=rc&dur=173&ei=qrwYTZ7dA8OW8QPn8tCEBw&oei=qrwYTZ7dA8OW8QPn8tCEBw&esq=1&page=1&ndsp=23&ved=1t:429,r:14,s:0&tx=69&ty=85


    xoxo

    Rol: Vijand
    Naam: Alice Wilson
    Leeftijd: 17
    Hobby's: Mode, make-up en jongens. Ze is dol op films kijken, maakt niet uit met wie.
    Uiterlijk: Alice heeft blond haar en heeft grijze ogen. Ze is een veelgevraagd model en kan daar maar niet over ophouden. Ze heeft een normale lengte en is slank.
    Innerlijk: Ze lijkt erg aardig, maar is het tegenovergestelde. Ze is erg ijdel en gauw jaloers en heeft gauw een hekel aan mensen. Ze is populair en heeft rijke ouders.
    Extra: Ze is erg bang om gekwetst te worden door een jongen.


    Our perspective only changes when we change our position.

    DarkLavigne schreef:
    Rol: Vijand
    Naam: Alice Wilson
    Leeftijd: 17
    Hobby's: Mode, make-up en jongens. Ze is dol op films kijken, maakt niet uit met wie.
    Uiterlijk: Alice heeft blond haar en heeft grijze ogen. Ze is een veelgevraagd model en kan daar maar niet over ophouden. Ze heeft een normale lengte en is slank.
    Innerlijk: Ze lijkt erg aardig, maar is het tegenovergestelde. Ze is erg ijdel en gauw jaloers en heeft gauw een hekel aan mensen. Ze is populair en heeft rijke ouders.
    Extra: Ze is erg bang om gekwetst te worden door een jongen.

    hoe komt ze in de rehab of anders gezecht hoe komt ze in contact met nina, ze hoeft niet direct een patiënt te zijn uit rehab.


    why does it rain rain rain down on utopia

    De dochter van de beste vriendin van Nina's moeder??? Ik zeg maar wat XD


    Our perspective only changes when we change our position.

    even om te laten weten dat dit verhaal al lopende is.
    ik heb nog altijd rollen nodig. niet echt grote. ik heb ook een paar veranderingen : ik zoek geen verder personeel voor rehab en ik zoek ook geen vijand meer uit rehab.

    ik zoek leeraren voor lessen:
    - make-up
    - hair stylist
    - en gewoon stylist

    -bij komende vaken

    ik zoek ook leerlingen die 1 of meerdere van deze vakken willen volgen
    ook als je nog andere rollen weet laat me weten


    why does it rain rain rain down on utopia