• Halloooo,
    Ik zit er over te denken om binnenkort een blazer te kopen maar ik twijfel. Ik vind namelijk dat het je al snel een beetje streng doet lijken :'D

    Dus wat vinden jullie; doen of niet?
    En zo ja; weten julli een mooie van hooguit 35-40 euro? :'DD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Crime schreef:
    Tegenwoordig zijn Blazers in, en ik vind dat je moet openstaan voor nieuwe trends. Dus ik zeg: Proberen!


    They fell in love, didn't they?

    Ik zie onderhand iedereen bij mij op school met een blazer rondlopen, maar alsnog zijn ze gaaf, gewoon doen! :9~


    *insert philosophical cringe expression here*

    Blazers zijn fantastisch, en het wordt helemaal niet streng, als je het goed combineert. Ik heb een zwarte, een beige boyfriend-blazer en een lichtroze. Ik draag er bijv. meestal een XL-sjaal bij (grofgebreid), of doe er heel veel gouden/zilveren/leren armbandjes bij om! De mooiste in die prijscatogorie vind je dan toch bij H&M/Bershka/TRF. Succes!


    It's time to be happy again.

    Ook al past zo'n ding totaal niet bij mij; het heeft toch wel iets. Volgens mij kun je ze gewoon bij de Vero Moda en dat soort winkels kopen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    een blazer is een soort huisjasje ofzo idk, xD
    Gewoon doen, ik ga der ook 1 kopen

    Visje schreef:
    Wat is een blazer?
    Zo'n jasje. Wordt ook wel colbertje genoemd :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    (...)Zo'n jasje. Wordt ook wel colbertje genoemd :p


    OOhhww okee.. Tsjah ik ben blond hea.. hahaha. Nu snap ik het Thanx


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Crime schreef:
    Tegenwoordig zijn Blazers in, en ik vind dat je moet openstaan voor nieuwe trends. Dus ik zeg: Proberen!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Crime schreef:
    Tegenwoordig zijn Blazers in, en ik vind dat je moet openstaan voor nieuwe trends. Dus ik zeg: Proberen!


    we were always meant to say goodbye.