• Halloooo,
    Ik zit er over te denken om binnenkort een blazer te kopen maar ik twijfel. Ik vind namelijk dat het je al snel een beetje streng doet lijken :'D

    Dus wat vinden jullie; doen of niet?
    En zo ja; weten julli een mooie van hooguit 35-40 euro? :'DD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gewoon doen als je het leuk vindt ^^
    Met een winkel vinden kan ik je niet helpen, sorry. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tegenwoordig zijn Blazers in, en ik vind dat je moet openstaan voor nieuwe trends. Dus ik zeg: Proberen!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Persoonlijk zou ik het niet doen, omdat ik die dingen gewoon lelijk vind. Maar als jij ze mooi vind laat je dan vooral niet tegenhouden door mij en ga er eentje kopen ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Only, Vero Moda, Lady Sting, je hebt ze nu overal dus dat gaat geen probleem worden (:


    it's so empty living behind these castle walls

    Crime schreef:
    Tegenwoordig zijn Blazers in, en ik vind dat je moet openstaan voor nieuwe trends. Dus ik zeg: Proberen!


    None but ourselves can free our minds.

    Crime schreef:
    Tegenwoordig zijn Blazers in, en ik vind dat je moet openstaan voor nieuwe trends. Dus ik zeg: Proberen!


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb er een van 13 euro en een van 80 euro en hoewel ik ze nooit draag vind ik ze geweldig. Maar ik combineer ze altijd met band shirts,skinny jeans en all-stars (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Hehe. Ik heb laatst ook eentje gekocht en het ziet er wel een beetje streng uit :'D Moar, het ziet er ook wel weer leuk en stijlvol uit ^^.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 22:02 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het netjes, niet streng.

    Mijnes komt uit New York dus ik kan je niet verder helpen :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind ze erg stijlvol en leuk, dus ik zou het proberen! Bij de H&M en Lady sting hebben ze! :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat is een blazer?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Square schreef:
    Gewoon doen als je het leuk vindt ^^
    Met een winkel vinden kan ik je niet helpen, sorry. (:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Doen, staat leuk, ik zou er ook wel een willen, maar wat mij tegenhoud is dat zoveel mensen 'm al hebben.


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind ze super, ik heb er zelf een van de Zara. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Visje schreef:
    Wat is een blazer?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor