• Tokio Hotel was net dus op MTV te zien. 3 minuten..
    en Katy Perry een uur ofzo.
    ik vind het echt nergens op slaan.
    Wij verdienen het ook om TH te zien!

    Wat vinden jullie ervan dat TH maar 3 minuten te zien is en Katy Perry een uur ong..?


    Ivar Oosterloo.

    Katy Perry vind ik echt verschrikkelijk.. sorry voor de rest hier.
    Ze kan niet eens live zingen hoorde het net bij de EMA's 't klonk echt voor geen meter.

    en idd TH moet ook meer en langer op tv!


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    IloveRowan schreef:
    En Tokio Hotel is voor 1 award genomineerd, of 2 ofzo. Of geen 1, dunno.
    Katy voor 5 awards :').


    Life is a beautiful struggle

    JKxxPrinsesa schreef:
    Katy Perry vind ik echt verschrikkelijk.. sorry voor de rest hier.
    Ze kan niet eens live zingen hoorde het net bij de EMA's 't klonk echt voor geen meter.
    en idd TH moet ook meer en langer op tv!


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ramsey schreef:
    Gezien het feit dat katy veel meer fans heeft, vind ik het normaal.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wees blij dat ze een award gewonnen hebben.


    -

    Podolski schreef:
    (...)noem maar op :Y)

    Týr,jurk,Guus Meeuwes,Nightwish,sonata artica,Kate Bush,Teräsbetoni,For my pain,Nother king
    Zo genoeg:)?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik wil TH langer zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 dec 2010 - 13:15 ]

    Eerlijk? Het interesseert me geen ruk. :'] Zowel TH als Katy Perry.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Eerlijk? Het interesseert me geen ruk. :'] Zowel TH als Katy Perry.


    Agree_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Exercitus schreef:
    (...)
    Týr,jurk,Guus Meeuwes,Nightwish,sonata artica,Kate Bush,Teräsbetoni,For my pain,Nother king
    Zo genoeg:)?
    ;
    Guus Meeuwis krijgt superveel aandacht, net als Jurk :'D
    En het is maar goed dat Nightwish en Sonata Arctica niet zo veel aandacht krijgen, anders hadden ze nog meer wannabe's als fans.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    pastanso schreef:
    Ik wil TH langer zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    www.youtube.nl. Dan zie je zelfs dingen die mensen stiekem van hun privé-leven hebben gefilmd terwijl ze hen waren aan het lastigvallen, en je kan minimaal een miljoen 'Tom je bent geil'-filmpjes vinden!!!!!
    YEEESSSS!!!

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 dec 2010 - 13:16 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Da's normaal. Tokio Hotel is misschien wel een populaire band, maar Katy Perry heeft veel meer populaire liedjes die veel meer mensen aanspreken. Als Tokio Hotel een uur te zien was zou dat de kijkcijfers ten koste gaan, vrees ik.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Bullshit schreef:
    (...);
    Guus Meeuwis krijgt superveel aandacht, net als Jurk :'D
    En het is maar goed dat Nightwish en Sonata Arctica niet zo veel aandacht krijgen, anders hadden ze nog meer wannabe's als fans.

    Op mtv toch niet?
    Ja daar heb je wel gelijk in,dat is ook de rede waarom ik er zo goed als nooit naar kijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Enamoro schreef:
    Da's normaal. Tokio Hotel is misschien wel een populaire band, maar Katy Perry heeft veel meer populaire liedjes die veel meer mensen aanspreken. Als Tokio Hotel een uur te zien was zou dat de kijkcijfers ten koste gaan, vrees ik.

    das waar ben trouwens ook van katy perry


    Shoganai i ne~

    Exercitus schreef:
    (...)
    Op mtv toch niet?
    Ja daar heb je wel gelijk in,dat is ook de rede waarom ik er zo goed als nooit naar kijk.

    Nee maar ik wil hun niet zien op mtv, dat is veel te mainstream :'D Nightwish kwam wel eens bij MTV Rockt.
    Ze zouden een rockzender moeten maken van mtv. Ik bedoel, je hebt al pure, dance, brand new.. Waarom niet rock -.-


    Everything means nothing, if I ain't got you.