• Ja ik zit met een paar turken in de klas en die zeggen dus de hele dag Walla.. dat betekend dus ik zweer.. jeesz dat word irri :X Ik en een vriendin liepen laatst in een winkelcentrum hierzo in de buurt en toen kwamen we 2 jongens uit onze klas tegen dus wij gingen achter ze lopen en de hele tijd walla walla walla zeggen :Y)

    maaarrrr wie hoort dat ook de hele dag door??(cat)


    My heart is yours and so am I

    Niet meer. Nu is het woela of zo. Maar door de marrokanen, niet de turken haha.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Wij heb weinig 'kleurlingen' op onze school zitten. Al beginnen het er ieder jaar meer en meer te worden.
    Maar deze zijn lief, al die eerstejaartjes. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik was laatst met een vriendin begon iemand IK ZWEER WOLLAH! te schreeuwen. Nu is dat ons stopwoordje


    Ik ben gemeen xoxo

    Dat ehh hoor ik hier best van door 1 iemand..

    die zegt dan; zweer je et? zeg dan Wollah.. nja ik woon in dit buurtje tussen de buitenlanders =D geen problemen mee =P is wel lache =P maar je hoor et best vaak hier.. ook Merehba [kan zijn dat ik et verkeerd scrijf]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha ik zei dat vorig jaar ook heel vaak nu wat minder :Y) De turken bij ons op school zeggen het ook in elke zin ;p


    Judging a person does not define who they are, it defines who you are.

    Amistad schreef:
    Dat ehh hoor ik hier best van door 1 iemand..

    die zegt dan; zweer je et? zeg dan Wollah.. nja ik woon in dit buurtje tussen de buitenlanders =D geen problemen mee =P is wel lache =P maar je hoor et best vaak hier.. ook Merehba [kan zijn dat ik et verkeerd scrijf]


    Ja dat bedoelde ik ook. Dan zegt zo'n Kosovaar weer "Wollah op de hoofd van m'n moeder, welk deel begrijp je niet?" Euh alles. xD

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 12:39 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Er zitten een hoop turken & marrokanen bij mij op school, maar 'walla' heb ik ze nog niet horen zeggen. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Njha bij ons op school zitten er enkele échte belgen...
    De rest is buitenlands x')
    Walla heb ik dus ook nog niet gehoord maar woela wel :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Crime schreef:
    Er zitten een hoop turken & marrokanen bij mij op school, maar 'walla' heb ik ze nog niet horen zeggen. :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    Wij hebben niet zoveel buitenlanders bij ons op school of in de buurt.
    Maar bij ons in de klas zeggen ze allemaal door mijn schuld: pudding. Daar worden sommige heel erg ziek van.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik niet, nog nooit gehoord zelfs (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik hoor het ook bijna elke dag, of walla, of walla koran en die dingen. :x


    Life is a beautiful struggle

    GAYBUDDY schreef:
    ik hoor het ook bijna elke dag, of walla, of walla koran en die dingen. :x
    Zweer op koran zeggen ze ook bij ons (cat) geen idee hoe je btw koran schrijft xD


    My heart is yours and so am I

    Zulke mensen hebben wij niet op school volgens mij :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn broertje zegt dat de hele tijd. Ik hoor dus de hele dag: Walllllllla, Hellllle, Ik zweer, Weet je wel etc.


    Today will be Girl's Day party with you~