• Als ik één keer thuis ben, zoals vandaag ik heb me voet gekneusd.
    Dan gaat me vriendin ááltijd met iemand anders doen alsof ze beste vriendinnen zijn. & nu de reden waarom ik me een slechte vriendin voel.
    Omdat ik dan jaloers word, ik kan er niet tegen. Ik heb heel veel vriendinnen maar ik bedoel kan ze geen kaartje sturen beterschap of weet ik veel?

    ben ik een slechte vriendin?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Neej je bent geen geen slechte vriendin, jij kan er immers niks aan doen dat je voet gekneust is.. Zei kan toch gewoon bij ja langs komen? Als zei dat niet doet vind ik haar een slechte vriendin, niet jaloers zijn joh, ik snap je echt wel hoor.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Visje schreef:
    Neej je bent geen geen slechte vriendin, jij kan er immers niks aan doen dat je voet gekneust is.. Zei kan toch gewoon bij ja langs komen? Als zei dat niet doet vind ik haar een slechte vriendin, niet jaloers zijn joh, ik snap je echt wel hoor.


    None but ourselves can free our minds.

    Sgat,,ik denk dat het heel normaal is dat je jaloers bent als je beste vriendin ineens beste vriendjes is met iemand anders. Als zij zo doet,en niks van zich laat horen moet je je afvragen of zíj wel een echte,goeie vriendin is.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    nee tuurlijk niet


    I love you Irem

    Decoratini schreef:
    Neej je bent geen geen slechte vriendin, jij kan er immers niks aan doen dat je voet gekneust is.. Zei kan toch gewoon bij ja langs komen? Als zei dat niet doet vind ik haar een slechte vriendin, niet jaloers zijn joh, ik snap je echt wel hoor.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jij bent geen slechte vriendin, 'k denk dat jouw beste vriendin hier eerder de slechte vriendin is :x


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Jij bent geen slechte vriendin, 'k denk dat jouw beste vriendin hier eerder de slechte vriendin is :x


    It's going to be difficult, but not impossible.

    > verplaatst naar liefde, vriendschap & familie

    En nee, je bent geen slechte vrienden. Alleen vind ik niet dat je vriendin hier nou in de fout gaat. Ze hoeft je toch geen beterschapskaartje te sturen fso? Ik vind het wel logisch dat ze met anderen omgaat als jij er niet bent. Het is eenzaam als je beste vriendin opeens niet op school is, of als jij iets wilt doen of niet. Dus dan ga je logischer wijs met een ander om. Maar uiteindelijk ziet ze jou nog altijd als beste vriendin. Ze mag dan best met anderen om gaan als jij er niet bent. Betekent niet meteen dat ze daar beste vriendinnen mee is ofzo. Dat je jaloers bent, maakt je juist een goede vriendin ook wel, dat betekent dat je wel echt om haar geeft. Maar voor die jaloersheid is op zich geen reden.

    En ik zie nu pas hoe fucking oud dit topic al is ;x

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 21:20 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.