• Okee ik wil gewoon eens alles zeggen tegen iemand.

    dus hier het verhaal

    Ik zat met een vriendin op msn en ze zei of ik wat deed in de vakantie. ik zei Jonas kijken gewoon om te grappen.Toen zei ze pff jij weer met je Jonas. Ik zei dan 'op dit moment steun ik demi lovato en ben ik dus meer fan van haar.' toen zei ze waarom en zei ik dat haar opa net is gestorven en van dat ze in een therapeut zit enz. toen zei ze pff en zzz als teken dat ze alles maar niets vond. ik zei dan 'Robot je steunt geen mensen enz heb je soms geen gevoelens.' toen zei ze ' waarom zou ik iemand steunen die veel geld heeft enz.' ik werd heel erg boos. Mensen die geld hebben zijn niet altijd gelukkig.Right??.. ze zei dan dat ze aleen haar vrienden en Familie steunt en dat ze demi niet steunt omdat ze dan niets kan lezen of zien van wat ze doen enz.toen zei ik dat ze de reacties leest enz. toen begon ze met een ander onderwerp en dat was over mensen in oorlogen enz. waarom ik geen geld geef aan ze. ik zei dat ik elke maand wel naar een lezing ga en daar geld doneer£. toen zei ze zalwel. en om dit werd ik dus heel boos.. Ik geloof niet dat je geld geeft aan ze, geld aan boekjes van de Jonas brothers koop je maar je steunt de kinderen in oorlogen niet, je steunt kinderen op straat zelf niet ..

    wat zouden jullie doen als iemand dit alles zegt tegen jou maar dan over jou idool..?

    EDIT : Ze snapt niet hoe ik in elkaar zit

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 22:46 ]

    Turnsole schreef:
    Het is niet de bedoeling, en dat weet ik, maar hiermee maken jullie dit topic eigenlijk grappig.


    ik vind het zelf ook wel lachen, drama om Jonas brothers, like omg xD


    I solemny swear i am up to no good

    LeeJinki schreef:
    (...)

    ik vind het zelf ook wel lachen, drama om Jonas brothers, like omg xD


    Het enige leuke aan de familie Jonas, vind ik Nick's hond Elvis. xD


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    LeeJinki schreef:
    (...)

    ik vind het zelf ook wel lachen, drama om Jonas brothers, like omg xD


    Dat maakt dat andere meisje ja en niet zij
    maar zodra het gaat over geld doneren aan iets..word het ruzie..ja..ik zou er ook boos om worden als iemand mij niet geloofd dat ik voor een ander land geld doneer..!
    Want ik kan er niet tegen als ik de waarheid loop te spreken en iemand geloofd mij niet en maakt er ruzie om..

    oke, wat gaat iedereen hier dom op reageren, het gaat haar er niet om wat je van dat stukje vind, het gaat er om hoe jij zou reageren als iemand dat over jou idool zei. dus doe niet zo gemeen weetjewel. ;$

    ontopic : ik zou niet zo reageren als jou, ik zou haar/hem weggklikken, en me er niks van aan trekken, ik ben fan van die gene, en zei/hij blijkbaar niet, nou dat is haar/zijn mening, niet de mijne. zolang ik maar gelukkig blijf omdat ik fan ben, moeten zei er maar mee leren leven.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 6:18 ]


    Life is a beautiful struggle

    Turnsole schreef:
    Het is niet de bedoeling, en dat weet ik, maar hiermee maken jullie dit topic eigenlijk grappig.


    we were always meant to say goodbye.

    LeeJinki schreef:
    Nou ik vind dit maar een hoop drama om niks eigenlijks.

    Zowel de reactie van haar als die van jou in dit geval.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 8:37 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Het is nu niet voor het één of het ander,maar ik heb van geen van jullie twee het gevoel dat jullie heel respectvol met elkaar omgaan of moeite doen om elkaar te begrijpen hoor. Een communicatiestoornis en veel te veel drama er rond.
    Of dat is toch mijn idee (krul)

    Probeer gewoon nog is met haar te praten,ofwel vraag je waarom ze dit zei,en vraag je naar haar standpunt,je krijgt vast nog wel een interessante conversatie (: En anders praat je over iets leuk =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Chaos schreef:
    Nou, je moet toch lekker zelf weten waar jij je geld in steekt?


    effort never betrays you

    GAYBUDDY schreef:


    ontopic : ik zou niet zo reageren als jou, ik zou haar/hem weggklikken, en me er niks van aan trekken, ik ben fan van die gene, en zei/hij blijkbaar niet, nou dat is haar/zijn mening, niet de mijne. zolang ik maar gelukkig blijf omdat ik fan ben, moeten zei er maar mee leren leven.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Euh ja, je vriendin is gewoon geen fan van die mensen dus dan zou ik als ik jou was er minder over praten. Ik praat ook niet met mijn vrienden over mijn muziek, omdat ik dan zulke reacties kan verwachten.
    En je maakt er idd een beetje drama om niks van


    Today will be Girl's Day party with you~

    Eh moet dit niet naar relatie ofzo? Ik weet het niet hoor maar ik vraag het gewoon.. Tsjah en over die ruzie ik bemoei me er niet mee.. Beetje nutteloos


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Turnsole schreef:
    Het is niet de bedoeling, en dat weet ik, maar hiermee maken jullie dit topic eigenlijk grappig.


    Ik moest stiekem ook lachen.
    In ieder geval, ieder heeft een eigen mening. Je moet zelf weten waar je je geld in stopt. Ik doneer niks aan goede doelen, maar dat betekend niet gelijk dat ik er niks om geeft. Ik geef niks omdat ik denk dat ze het geld stiekem zelf houden in plaats van het geld te geven.
    Zeg gewoon dat jullie beide dus een andere mening hebben, en praat over iets anders(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Archer schreef:
    Ik ben zo verbaasd over jullie kinderachtige gedoe dat ik even niet weet wat uit te brengen...


    Hope goes lost but never dies.

    Nou ik respecteer je. Ik lach zelf niet om dit topic. Maar kijk, misschien moet je verder kijken dan je neus lang is?


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    LeeJinki schreef:
    Nou ik vind dit maar een hoop drama om niks eigenlijks.