• Mijn vriendin vraagt echt elke dag wat het huiswerk is ._________. Stelt niks voor, maar op den duur begint dat echt hinderlijk te worden, echt vervelend. Schrijf gewoon je hw op, maaaan jung.
    Of als we moeten leren vraagt ze altijd 'Heb je al geleerd?' of 'Hoe leer jij?'. damn, shit. Als ik niet leer, betekent dat niet dat jij dat ook niet hoeft te doen. Doe gewoon je ding. Niet mij nadoen, want na-apers staat in mijn top-10 Haat.

    Zo. Vervelende shizzle. Ik wou gewoon iets kwijt, omdat ik me verveel, en geen zin heb om te leren. Kennen jullie ook zo iemand?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, ik heb zo twee jaar met iemand gezeten en dat kwam me ook mijn strot uit. Ze wist ook altijd overal mee weg te komen, heel oneerlijk. Oh, wat heb ik me vaak kwaad gemaakt om haar. :/ Maar nu ben ik gelukkig verlost van haar op school!

    Daarvoor hebben ze de agenda uitgevonden..


    No growth of the heart is ever a waste

    Altijd met de examens..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hobbelpaard schreef:
    Neeeeuh. Ik gebruik mijn agenda niet eens 8D Onthou het meeste of maak het gewoon niet. Alsof iemand nog huiswerk maakt 8D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Zo ken ik er ook een.
    En dan heeft zij ook heel erg:
    Als iemand een onvoldoende heeft, gaat ze helemaal doorvragen.
    En ik vind het niet erg als ze dat weet hoor.
    Maar als ik dan aan haar vraag wat het cijfer is, en het is slecht. Is het niet goed. Dus dan is het telkens 'Gaat je niks aan'
    etc.

    Ik vraag zelf wel altijd wat mn vriendinnen in hun kluisje doen, omdat ik soms nog wel eens de weg kwijt ben (A)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Geef dan geen antwoord meer?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Thingies schreef:
    Hehe, lieg gewoon eens tegen haar :Y)


    whahaha xD sneaky^^


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik heb zoo iemand die de hele tijd naast me zit in de lessen. ze doet niks al ze er geen zin in hebt


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat vroeg een oud klasgenoot ook altijd aan mij op msn, omdat ik het altijd wel op schrijf. Toen heb ik een keer tegen haar gelogen. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ja zo is mijn vriendin précies ook, ik irriteer me er dood aan.

    heb ook zulke vrienden
    kan het weten en zeker als ze het willen overpennen
    daar kan ik niet tegen maar kan ook geen nee zeggen!


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.