• Mijn vriendin vraagt echt elke dag wat het huiswerk is ._________. Stelt niks voor, maar op den duur begint dat echt hinderlijk te worden, echt vervelend. Schrijf gewoon je hw op, maaaan jung.
    Of als we moeten leren vraagt ze altijd 'Heb je al geleerd?' of 'Hoe leer jij?'. damn, shit. Als ik niet leer, betekent dat niet dat jij dat ook niet hoeft te doen. Doe gewoon je ding. Niet mij nadoen, want na-apers staat in mijn top-10 Haat.

    Zo. Vervelende shizzle. Ik wou gewoon iets kwijt, omdat ik me verveel, en geen zin heb om te leren. Kennen jullie ook zo iemand?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, dat doen mijn vriendinnen dus ook, omdat ze niet opletten, dus nu zeg ik het ook gewoon niet meer en letten ze wel op.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hehe, lieg gewoon eens tegen haar :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Hehe, lieg gewoon eens tegen haar :Y)
    hahaha wat ben jij smooth zeg :'D

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 21:45 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Thingies schreef:
    Hehe, lieg gewoon eens tegen haar :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Thingies schreef:
    Hehe, lieg gewoon eens tegen haar :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Neeeeuh. Ik gebruik mijn agenda niet eens 8D Onthou het meeste of maak het gewoon niet. Alsof iemand nog huiswerk maakt 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, maar na een tijd ging ik gewoon niet meer antwoorden dus toen vroeg hij het ook niet meer aan mij, haha.(krul)


    effort never betrays you

    Haha, aan mij vraagt niemand dat gelukkig, omdat ze weten dat ik zulke dingen toch niet noteer :Y)
    Ik zou gewoon 'weet ik het' zeggen als ik jou was. Ze kan het toch ook gewoon zelf noteren? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Parviainen schreef:
    (...)hahaha wat ben jij smooth zeg :'D

    (baby)

    Trouwens, ik heb een beter idee. Vraag gewoon telkens aan haar wat het huiswerk is voordat zij dat aan jou kan vragen ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ja, ik ken ook zo iemand. & Ik vind het zooo irritant. :s


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Eentje bij mij uit de klas die smst steeds hoelaat moeten we op school zijn -____-'

    Hobbelpaard schreef:
    Neeeeuh. Ik gebruik mijn agenda niet eens 8D Onthou het meeste of maak het gewoon niet. Alsof iemand nog huiswerk maakt 8D


    None but ourselves can free our minds.

    Ja iemand uit mijn oude klas vroeg ook elke dag wat we af moesten hebben omdat hij veel spijbelde.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Je beschrijft precies een vriendin van mij.
    Ze smst elke dag - vooral deze week - telkens met de vraag: 'Wat moeten we leren voor GS?' 'Welke hoofdstukken moeten we leren voor AK?'
    En ga zo maar door.
    Ik word er echt gek van. Óf je schrijft het gewoon op, óf je smst ook eens een keer iemand anders.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    klinkt bekend, hoelaat moeten we beginnen? welke vakken hebben we? hoelaat zijn we vrij? hebben we nog huiswerk? welke bus nemen we?
    pff om gek van te worden


    Never forget the things that make you smile