• Die van Live Essentials. Weet iemand hoe je daar in vredesnaam je naam op verandert zonder je profielnaam te veranderen? .___. I'm going absolutely crazy.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    En dan kun je een ouder versie weer installeren?
    Want dat lukte mij namelijk ook niet omdat er een recentere versie is.
    En wil je anders de link sturen van de msn die jij gedownload hebt? :o Ipv de nieuwe?


    je moet gewoon eerst de nieuwe van je pc afgooien, en via google msn 9.0 downloaden, staan genoeg betrouwbare links op internet :)

    Hel schreef:
    (...)

    je moet gewoon eerst de nieuwe van je pc afgooien, en via google msn 9.0 downloaden, staan genoeg betrouwbare links op internet :)

    Ja maar kijk he. Dat heb ik geprobeerd maar dan kan hij de inhoud niet downloaden omdat er een recentere versie is? o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    En dan kun je een ouder versie weer installeren?
    Want dat lukte mij namelijk ook niet omdat er een recentere versie is.
    En wil je anders de link sturen van de msn die jij gedownload hebt? :o Ipv de nieuwe?
    configuratiescherm > Programma's en onderdelen > Live messenger 2011 (ofso:P) en dan rechtermuis knop verwijderen/wijzigen. en dan verwijder je hem en dan download je de oude versie via deze link: http://www.freewaredownloads.nl/downloads126.html en dan ff naar beneden scrollen en op het blauwe pijltje drukken


    My heart is yours and so am I

    Je kunt dat toch wel? Bij je naam op dat pijltje en dan klikken op 'naam wijzigen' en dan kun je dat veranderen,niet? Of bedoel je nog iets anders?(A)

    Flawless schreef:
    Je kunt dat toch wel? Bij je naam op dat pijltje en dan klikken op 'naam wijzigen' en dan kun je dat veranderen,niet? Of bedoel je nog iets anders?(A)

    Ik denk niet dat jij dan de nieuwe versie hebt gedownload, want dit is veel kutter en je móet een achternaam en je kunt geen tekens x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oké, ik weet dus dat ik die versie NIET moet downloaden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Dat kan niet, Daar zat ik ook mee en toen heb ik hem gewist


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat jij dan de nieuwe versie hebt gedownload, want dit is veel kutter en je móet een achternaam en je kunt geen tekens x'D

    Ha,maar ik heb die wel. Maar bij achternaam heb ik gewoon puntjes getypt. Ik weet niet welke tekens nog gaan,maar niet veel alvast.

    Ik haat die msn :S ik vind die msn echt rot.. ikheb nu weer de ouderen (A)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Visje schreef:
    Ik haat die msn :S ik vind die msn echt rot.. ikheb nu weer de ouderen (A)

    Ik ga dat ook maar eens proberen, want ik vind het niet grappig meer.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je naam wijzigen bij dat ding kan niet. Bij mij stond msn 2011 er meteen op toen ik mijn nieuwe laptop kreeg. Ik heb het er meteen afgedonderd, oprotten hoor. Msn helpt zichzelf even de grond in, sukkels :')
    En ik kon wel gewoon die van 2009 vinden hoor.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Romances schreef:
    Je naam wijzigen bij dat ding kan niet. Bij mij stond msn 2011 er meteen op toen ik mijn nieuwe laptop kreeg. Ik heb het er meteen afgedonderd, oprotten hoor. Msn helpt zichzelf even de grond in, sukkels :')
    En ik kon wel gewoon die van 2009 vinden hoor.

    Ja ik ben het nu nog een keer aan t proberen :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja fuck waarom lukt het bij jullie wel en bij mij niet? o.o
    Hebben jullie Windows 7?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je moet hem wel vinden hoor! (huil)


    -

    Ik zou het bij god niet weten.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.