• Sohorry als er al zo'n topic is

    Een bieberfan had op haar twitter gemeldt dat ze Lily Allen uitlachte met haar leed omdat Lily een grapje over Bieber had gemaakt op Twitter.
    Die meid zit de hele tijd te verontschuldigen, maar nog steeds vind ik dit een halsmisdaad. Gewoon om Bieber!

    Sommige hebben het waarschijnlijk al gehoord, ik weet haar twitter ook, maar zeg het beter niet.
    Wat vinden jullie van dit?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Beetje dom van die fan, hierom ga je niet lachen.


    Smile and live.

    Iedereen mag zn mening hebben over iets vind ik. Dus ik vind dat dat kind zich best wel aanstelt/overdrijft eigenlijk..

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 19:31 ]


    We need to start feeling our heart <3

    C'est une mongoile.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    dat. is. zielig.


    Change, the only good thing in this world.

    Das echt laag..
    Niemand verdient het om een kindje te verliezen..

    laag en zielig


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    Als ze zich nu verontschuldigt is het toch goed? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dit is gewoon echt gestoord.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Overdreven, maar ook een klein beetje vanuit jouw kant. Halsmisdaad.. Nope.
    Het is gemeen van dat kind & ik mag Justin Bieber sowieso niet echt, maar als iemand iets over Nicki Minaj/t.A.T.u./whatever zegt wens ik diegene ook geen kanker (bij wijze van spreken). Dusja.. Beetje overdreven van jou, enorm overdreven van dat kind.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Beetje laag -_-


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Laag!


    "Ignite, my love. Ignite."

    IloveRowan schreef:
    Overdreven, maar ook een klein beetje vanuit jouw kant. Halsmisdaad.. Nope.
    Het is gemeen van dat kind & ik mag Justin Bieber sowieso niet echt, maar als iemand iets over Nicki Minaj/t.A.T.u./whatever zegt wens ik diegene ook geen kanker (bij wijze van spreken). Dusja.. Beetje overdreven van jou, enorm overdreven van dat kind.


    Ik zei gewoon dat het een halsmisdaad is, en ja. Verder maak ik geen woord aan vuil. Zeker is het overdreven van mij. Omdat ik zei dat het niet zo netjes is om iemand een miskraam toe te wensen. Tuurlijk.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik euh.. snaphet nie (':

    Soulsavers schreef:
    Sowieso kan ik het woord 'belieber' niet uitstaan, maar ook vind ik dat echt gewoon laag van dat mens.


    your eyes are like stars in the night.

    Still don't get the point...


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.