• Sohorry als er al zo'n topic is

    Een bieberfan had op haar twitter gemeldt dat ze Lily Allen uitlachte met haar leed omdat Lily een grapje over Bieber had gemaakt op Twitter.
    Die meid zit de hele tijd te verontschuldigen, maar nog steeds vind ik dit een halsmisdaad. Gewoon om Bieber!

    Sommige hebben het waarschijnlijk al gehoord, ik weet haar twitter ook, maar zeg het beter niet.
    Wat vinden jullie van dit?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nightshade schreef:
    Dat is inderdaad wel heel erg. Maar je kan de andere Beliebers daar niet op afrekenen omdat de meesten ook tegen haar zeiden dat dat gewoon onmenselijk was. En dat klopt.


    effort never betrays you

    Ik heb normaal geen medelijde met artiesten, maar ik vind het zielig voor Lily, en voor Justin, omdat hij zulke kutfans heeft.


    Destroy what destroys you.

    Ik vind dit best wel erg voor Lily :(


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    die biatch.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat vind ik heel erg triest, hoe laag kun je zijn.


    Shit happens.

    Soulsavers schreef:
    Sowieso kan ik het woord 'belieber' niet uitstaan, maar ook vind ik dat echt gewoon laag van dat mens.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    overdreven, gestoord en triest.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik zag het ook al op twitter, maar ze heeft echt spijt en ik denk dat ze gewoon zo deed om Justin te 'beschermen'
    weetje, ze heeft sorry gezegd en meer kan ze ook niet doen denk ik (:


    Let's do this poo

    Atlanta schreef:
    Ik zag het ook al op twitter, maar ze heeft echt spijt en ik denk dat ze gewoon zo deed om Justin te 'beschermen'
    weetje, ze heeft sorry gezegd en meer kan ze ook niet doen denk ik (:


    Ja ik had het ook gewoon gezien, maar ik had de tweet van Lily gezien en dat kan ik zelfs niet 'gedist' noemen, of een 'grapje', zelfs Justin's vrienden zouden zoiets tegen hem zeggen. Ik vind het onnodig dat ze dat gewoon zei.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Echt triest.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Zo iemand kan ik vermoorden zonder schuldgevoel --'


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind het echt zielig voor Lilly Allen, al voor de tweede keer een kind verloren.. En die belieber overdrijft echt!

    Anxiety schreef:
    Zo iemand kan ik vermoorden zonder schuldgevoel --'


    uh ja sure, dat gaat toch een beetje ver? Maar deze "belieber" slaat wel door ja, dat zeg je toch niet. o.O


    It's time to be happy again.

    Heigl schreef:
    Belachelijk & Overdreven!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Anxiety schreef:
    Zo iemand kan ik vermoorden zonder schuldgevoel --'


    =