• je ziet ze overal, mensen die iets tegen twilight, disney, justin bieber, th, jonas brothers, miley cyrus, en wie dat ook haten.
    ik vindt dit pure bullsh*it, ik bedoel, c'mon, je kent die artiesten neit eens! wat zouden ze gedaan hebben dat jij ze zou haten?! wtf, ze zijn zangers of acteurs en nou als jullie dat niet kunne pikken, vindt ik dat best zielig.

    al moet ik toegeven dat ik niet van AnnaLynne McCord hou. of justin bieber of th, maar die kaka ik niet uit en ik ga niet bij de fans zeggen "omg stekelvarken jij hebt een kutmuzieksmaak!"


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    je mach best iemand haten hoor het is jou mening dus niet verboden (nerd)


    =

    Haat aan haters :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Haat aan haters :Y)

    Dan ben je zelf ook een hater, haha. _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Crime schreef:
    (...)
    Dan ben je zelf ook een hater, haha. _O_


    _O_


    =

    Crime schreef:
    (...)
    Dan ben je zelf ook een hater, haha. _O_


    Amen(krul)


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Als je er last van hebt, moet je je er gewoon niet mee bezighouden. Negeer het, wat kan het jou schelen als ze iemand ''haten''?


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Ik ben het er wel mee eens dat het bullshit is om beroemdheden te 'haten', maar ik hou me er liever niet mee bezig.


    You are beautiful, you are love.

    Ramsey schreef:
    Het haten van Haters is anders precies hetzelfde.


    Life is a beautiful struggle

    Soulsavers schreef:
    Gaaaan we weer.(cat)

    Inderdaad, alsof dit topic de 'haat' stopt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hater ga ik me niet noemen van TH & JDB maar het is zo: Ik kan ze niet uitstaan. Ze hebben een arrogante indruk naar de buitenwereld met momenten. Daar heb ik moeite mee. Dat is wat meestal in mijn -vaak sarcastische- opmerking te uiten breng. Maar véle snappen de sarcasme erachter soms niet. (Zelfs mijn eigen pa soms niet Oô)

    Maar goed ik hoop dat jullie me snappen op die manier :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ik "haat" justin bieber. wat maakt het uit iedereen zijn mening :') over films,sterren enzo..


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik raad je sterk aan om eerst te kijken of over je onderwerp niet al 7493753 topics zijn, voordat je er zelf een gaat aanmaken.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik heb persoonlijk helemaal niks tegen haters. Ik kan er alleen niet tegen als je 10 keer per dag gaat zeggen. Ik HAAT TH ofzo


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Genius schreef:
    (...)
    Neehoor :'D Dan haat je geen beroemde mensen maar normale mensen dus niet precies hetzelfde.
    Nee okee, ik moet gewoon even tegenstrijdig zijn maar je hebt wel gelijk :'D

    Haha wtf, beroemde mensen zijn ook gewoon normaal. Alleen meer mensen kennen ze van naam.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik haat niet echt beroemdheden.
    Er zijn wel beroemdheden die ik niet mag.
    Maar ik besteed er dan gewoon geen aandacht aan hun.
    Ik ga niks over hem opzoeken enzow, dan heb ik ook geen reden om ze te gaan haten.

    Kus.
    (K)


    <3