• Hooi. ik wil heeeel gaag een jaar naar Amerika om Highschool te volgen. van mijn ouders/voogd mag ik ook alleen ik weet niet via welke organisatie dat het beste is. Weet iemand hier meer over of heeft iemand er al ervaring mee?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Dat is zó koel :] dat wil ik oook ^^


    They fell in love, didn't they?

    YFU is een heel goede organisatie. Ik zal de site even opzoeken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    in belgië is het AFS (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    AFS? Daar is mijn nicht een jaar mee naar Argentinië geweest en dat was een goede organisatie.

    Oké, heel moeilijk was het niet om de site te vinden :'D www.yfu.nl. Ik wilde eerst ook een jaar met YFU op uitwisseling gaan, naar Finland, maar heb besloten om mijn eerste studiejaar(/jaren) daar door te brengen, wat goedkoper is om op eigen houtje te doen dan via een uitwisselingsbureau. Je komt trouwens wel in een gastgezin, maar er wordt niemand in jouw plaats naar Nederland gestuurd.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 21:05 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik wil nog altijd een paar weken naar Japan in de zomervakantie..., nu alleen nog 5000 eurootjes vinden...
    En heeeel misschien kan ik met Chinees naar China : D alleen moet ik dan even 1000 euro regelen... -.-
    En Amerika is óók zo vet~~! Lucky you dat je mag : D !


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    AFS voor België en YFU voor Nederland.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik gaa da ook doen das echt coewl alleen ben nu nog te jong, maar ik zou het niet weten waar het beste is....


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    OP interned vind ik veel goede maa ook slechte dingen over ef uitwisselingen. weet iemand daar iets meer over'??


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy