• Vroeger luste ik bijna alles (van avondeten). Alleen geen rijst, bami kerrisaus. (en misschien nog dingen die ik nog nooit gegeten heb)
    Mijn broertje luste bijna niks. Bijna alleen rijst en brood als avondeten.
    We lustte allebei wel pizza, maar dan wilde hij wel een andere soort dan ik.

    Nu begin ik steeds minder lekker te vinden (ik eet het nog wel op, behalve bovenstaande dingen =p) en mijn broertje steeds meer.
    Het draait om!

    Volgens mij lusten we alleen allebei patat, maar dan wil ik weer dikke patat en hij dunne..

    Wie kent dit 'probleem'? x'D

    haha, niet zo zwaar. Ik lust best veel. (:
    Alleen mijn broer eet het liefst elke dag patat :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik herken het. -.-'


    Never wait for perfection, just make it.

    De ene dag pas jij je aan, de andere dag hij.


    it's so empty living behind these castle walls

    Bij mij en mijn broertje is het juist; Vroeger lustte we alles, en nu allebei bijna niks meer.
    Alleen vind hij vlees lekker en ik niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik lust bijna geen groente en vlees:Y) het zelfde als mijn zus. en mijn broer lust bijna niks


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Washington schreef:
    De ene dag pas jij je aan, de andere dag hij.

    Ik pas me aan, hij niet (:

    Mijn broertje en zusje lusten echt niets. Alleen maar gezeik dat ze het niet willen eten. Nu, op dit moment heeft mijn zusje zichzelf boos op de wc opgesloten omdat we rijst gaan eten...
    zucht...


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik deels. Ik lust ook niet heel veel dingen, maar wat ik wél lekker vind, lust mijn zusje ook (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan