• Tja hier ben ik weer ;'D Ik heb m'n LimeWire dus verwijderd en al verschillende nieuweprogramma's geprobeerd, maar ik snap er meestal geen **** van. Mijn vraag aan jullie is dus: Wat gebruiken jullie om jullie muziek te downloaden en hoe krijgen jullie het naar Itunes ?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 19:11 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik gebruik dat programma dat je de links van Youtube kan downloaden.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Torrents


    Let the Night embrace you

    Ik gebruikte LimeWire, maar die is gestorven. Kut rechter die LimeWire heeft verboden. Nu gebruik ik FrostWire en dat is kut. Dat is net een bejaarde versie van LimeWire.

    Voor bijna alle liedjes die FrostWire niet kent gebruik ik Youtube Downloader.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 19:15 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bro schreef:
    Ik gebruik dat programma dat je de links van Youtube kan downloaden.

    Welk is dat ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Limewire is eraf gehaald omdat het illegaal is en net een dag ervoor had ik alles gekopieerd in een andere map! Ik was blij!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Justmelotte schreef:
    Limewire is eraf gehaald omdat het illegaal is en net een dag ervoor had ik alles gekopieerd in een andere map! Ik was blij!


    Dat maakte niets uit hoor. Ik heb al mijn liedjes nog en ze staan in de map van LimeWire.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Justmelotte schreef:
    Limewire is eraf gehaald omdat het illegaal is en net een dag ervoor had ik alles gekopieerd in een andere map! Ik was blij!

    Bij mij was mijn muziek niet wel, het programma werkte gewoon niet meer :/


    Frankly my dear, I don't give a damn.