• van Robert Miles.

    This is a example (one of many) of the kind of stuff I grew up with. [o.a dan]

    What about you kids? (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik groeide op met 50 cent liedjes. Die vond ik geweldig vroeger 8D Nu nog steeds eigenlijk. En eminem!


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Uhmm Veel country muziek haha xD


    I rather love then fight.

    Ik ben opgegroeid met veel rockmuziek. Mijn moeder houdt, net als ik, ook heel veel van muziek. Dus dit is er bij mij met de paplepel ingegoten haha!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik weet nog wel dat dit nummer heel erg bekend was toen ik klein was, hij kwam uit in 1999, en ik was toen drie, misschien vier. Maar ik vond dit nummer zó leuk, hahaha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zie mezelf al later aan mijn dochtertje vertellen 'Kijk, dit was vroeger hét grote idool, maar eigenlijk vond niemand hem iets. Dit is Justin Bieber,' _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ben opgegroeid met Marco Borsato. Bah. Dat vind ik dus helemaal niks he... :S

    Crime schreef:
    Ik zie mezelf al later aan mijn dochtertje vertellen 'Kijk, dit was vroeger hét grote idool, maar eigenlijk vond niemand hem iets. Dit is Justin Bieber,' _O_


    Whahaahahahahahahaahahaaa XD _O_


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Soulsavers schreef:
    Ik weet nog wel dat dit nummer heel erg bekend was toen ik klein was, hij kwam uit in 1999, en ik was toen drie, misschien vier. Maar ik vond dit nummer zó leuk, hahaha.


    Oeh die ken ik nog, klassieker! Hahaha, swing it baby!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik was eigenlijk eerder van de K3, daarna veranderde dat eigenlijk in vreemde muziek die werd gedraaid op de cd van mijn moeder in de auto. Zoals:deze of deze. Daarna veranderde dat eigenlijk gauw weer in Lange Frans en Baas B. Onbegrijpelijk eigenlijk. Nouja, en daarna was er een periode waarvan ik het niet goed kan herrineren. Oh en daarna waren het de Jonas Brothers. Die kent iedereen wel. En toen was het Muse. Maar ik denk echt dat mijn kinderjaren werden gevoed door vreemde muziek die in de auto werd gespeeld. Ik weet niet waarom die liedjes überhaupt daar werden gespeeld.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.