• Stiekem was het eigenlijk best wel eng en fascinerend om naar te kijken ... .
    Ik stond net namelijk met mijn moeder samen in de keuken te kletsen terwijl we thee aan het zetten waren en ineens hoorden we 'tik ... tik ... tik ... tik', dus wij zoeken, zoeken.
    Viel mijn oog ineens op de wasmachine ... En wie een wasmachine ooit wel eens bestudeerd heeft en dat niet alleen aan z'n moeder(of vader) overlaat weet dat daar een knop op zit met standen waar je hem op kunt instellen.
    Die knop bewoog dus heel rustig, alsof iemand hem met de hand bediende, rond en rond tot hij alle standen had gehad ... bleef toen even staan en herhaalde dat weer. Pas toen hield het ineens weer op.
    En hij ging écht rustig alsof iemand het met de hand deed, hij leek totaal niet door te draaien.
    Was eigenlijk best creepy and fascinating dus. x.x

    Mhihihi, dit wou ik even met jullie delen. Zoiets gebeurd hier wel vaker met dingetjes hoor, maar dit was dus het meest recente.
    Jullie ook wel eens zulke dingen meegemaakt in huis? :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik zou op de wasmachine gaan slaan en er dingetjes naar gaan gooien.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Wij hebben een geest in onze badkamer die onze spiegel laat trillen, alsof er een aardbeving is zeg maar. En hij laat onze douche ook weleens koud worden.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    reyon schreef:
    (...)

    Jah,,maar daar is niks spookachtigs aan :Y)

    Maar het is wel Gross haha xD


    I solemny swear i am up to no good

    hmm 1 keer toen ik nog bij me ouders woonde was ik s'avonds alleen thuis het was al schemerig maar ik had de lichten nog niet aan gedaan, ik kwam beneden en plots was er een lamp aan gegaan en terwijl niemand thuis was behalve ik en ik was al de hele tijd beneden xD haha


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Onze wasmachine is ooit spontaan water gaan spuiten. :P

    Maarru... Geen geesten meenemen naar die Zuid-Holland meeting eah? xd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oeeh, scary! Jullie hebben vast een geestje in huis ^^


    You are beautiful, you are love.

    Stiekem best geniaal moet k zeggen, k wil ook n spook huis! xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    OMG ö
    bel het leger


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik zou hem meteen vragen of hij ook niet even de was in de wasmachine wilt doen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat is gewoon creepy :| Maar nee, hier gebeuren er niet zulke dingen. Niet dat ik weet (krul)


    -

    Lache xd. Enigste wat hier wel eensgebeurd is dat de lamp gaat flikkeren..
    Maar die spiegel bij de badkamer bij me pa.. Ik zou zweren dat tie steeds schever begint te hangen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik was een keer 's ochtends mijn tas aan het inpakken. Ik had alles ingepakt, dus had mijn tas dicht gedaan en ging naar de badkamer. Toen ik terug in mijn kamer kwam om wat te halen, stond ie weer open. Dus ik deed 'm weer dicht en ging weer weg. Stond ie daarna weer open. Dat was echt raar.


    To live would be an awfully big adventure

    Ehm vrijdag nog, ik was alleen thuis en hoorde op de verdieping boven mij 2x zo een ding vallen een knikker/parel/idk iets dat zo zachtjes blijft nabotsen als het valt. En ik hoorde de deur dicht gaan boven, en ik ben 100% zeker dat ik toen alleen thuis was >.<

    Haha omg ik zou dat zo eng vinden.

    Onze brandmelder doet dat wel es, dan gaat ie midden in de nacht piepen om niks. En er is dan ook echt niks he. En ook niet dat de batterij leeg is... :S


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the