• sommige manga en anime figuren zijn zo perfect,dat ik denk damn bestonden ze maar echt. hebben juillie dat nu ook en met welke figuren dan? ik heb dit vooral bij marik van Yu-Gi-Oh. en de meeste anime meisjes.

    Ik haat manga en alles wat ermee te maken heeft. :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Defender schreef:
    Toen ik Avatar gezien had, (die film met die blauwe wezens) wenste ik dat die echt bestonden, ik vond ze zo mooi!


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik zou wel willen dat Shin-chan van de manga (en anime) Nana echt bestond. Hij is niet perfect, maar vanaf het moment dat hij voor het eerst in de manga verscheen, is hij mijn favoriet en ook nu is hij nog steeds een van mijn favoriete mangapersonages (hoewel de manga op pauze staat sinds 2009).


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Sadistic schreef:
    Jawel! Vincent Valentine is er één van. :9~


    Aaaah zeker weten! <3

    Belieburx schreef:
    Ik haat manga en alles wat ermee te maken heeft. :'D

    _O_...Welcome to my world!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    BrightMe schreef:
    (...)
    _O_...Welcome to my world!

    _O_


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Defender schreef:
    Toen ik Avatar gezien had, (die film met die blauwe wezens) wenste ik dat die echt bestonden, ik vond ze zo mooi!


    Oew ben het helemaal met jou eens !! ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wou dat de personages van het originele avatar echt waren, vooral Sokka en Zuko 8D


    You move me ......... Kurt

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Buiten de blauwe gloed, is die film heel stiekem keihard gebaseerd op wat er nu gaande is in de wereld :3. Ze mogen dan wel niet blauw zijn en iets minder grommen als in die film, maar dat soort wezens lopen hier ook rond, ghehe :3



    Me no hable? (Aziaten?<--- niet racistisch bedoelt!)


    Fate is like a strange, unpopular restaurant filled with waiters who bring you things you never asked for and don't wan

    Belieburx schreef:
    Ik haat manga en alles wat ermee te maken heeft. :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Áls er al een tekenfilmfiguur echt moest zijn, doe me dan maar Donald Duck. Kan je lachen. ;3


    It's time to be happy again.

    Ja, echt he,
    Ik zou het echt geweldig vinden, anime meiden, en jongens zijn soms zo leuk ^.^, ik ben nu K-ON en Clannad aan het kijken, omdat ik alleen die series heb via mijn zus. x'], en Sailer Moon enzo heb ik vroeger gekeken haa xd

    ja man


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hmm, dan zou ik veel vrienden hebben, moesten die anime characters echt worden. <3


    Let the Night embrace you

    Yukari schreef:
    Ja, dat heb ik ook soms. Op dit moment kan ik niet op een personage komen :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.