• Ik irriteer me er zo aan, dat als iemand een probleem heeft ze altijd tegen mij gaan vertellen wat ze dwars zit enzo. En dan help ik ze ook gewoon dat wel, maar jeetje, als ik dan een keer een probleem heb, dan hebben ze het opeens allemaal te druk voor me. En dan serieus nog beledigd zijn als ik ze de volgende keer negeer als ze een probleem heb.

    wie heeft dit nog meer?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Thingies schreef:
    Ik heb dat ook altijd, maar dan laat ik ook merken dat het me niet uitmaakt.


    Hope goes lost but never dies.

    Ikke, en als ze zo beledigt reageert zeg ik vaak: 'Ja hallo, als iemand hier een bitchface zou moeten trekken ben ik het wel!'
    Ik kan daar gewoon echt slecht tegen! Het zelfde als wat vroeger iedereen zei: 'Ja dan ben ik je vriendin niet meer!' Ik: 'Goed daar is de deur!' of 'De mazzel dan!'
    Nee sirieus daarmee heb je me echt pissed! Gewoon lekker arrogant terug doen! Anders leren ze het nooit af! (cat)

    Voel je vereerd dat ze naar jou toe komen, dat betekent dat jij een persoon bent die ze vertrouwen met hun problemen. Ik snap dat het vervelend is als zij dan later niet naar jou luisteren, maar des noods moet je het ze gewoon zeggen (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan