• Ik heb de suggestie dat je in je fotoalbum voortaan hele mappen zou moeten kunnen verwijderen. Ik heb bijvoorbeeld echt heel veel fotos in 1 bepaalde map staan en het duurt ontzettend lang om die allemaal 1 voor 1 weg te gooien.


    ars moriendi

    Komt er niet, want als je een foto perongeluk te veel verwijdert krijg je die ook never nooit meer terug.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Komt er niet, want als je een foto perongeluk te veel verwijdert krijg je die ook never nooit meer terug.

    Hoezo? Dan her-upload je hem toch gewoon weer? Ik vind het nogal moeilijk doen op deze manier.


    ars moriendi

    Poseidon schreef:
    Komt er niet, want als je een foto perongeluk te veel verwijdert krijg je die ook never nooit meer terug.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Nou smukkers, dan moet je maar goed uit je doppen kijken dat je de verkeerde foto niet wist. Ik begrijp je probleem want je zit daar echt lang aan als je een nest foto's wil wissen. Het zou leuk zijn met een vink systeem ofzo.

    Rictusempra schreef:
    Nou smukkers, dan moet je maar goed uit je doppen kijken dat je de verkeerde foto niet wist. Ik begrijp je probleem want je zit daar echt lang aan als je een nest foto's wil wissen. Het zou leuk zijn met een vink systeem ofzo.

    Precies!


    ars moriendi

    Poseidon schreef:
    Komt er niet, want als je een foto perongeluk te veel verwijdert krijg je die ook never nooit meer terug.

    Never nooit? Een re-uploadje? :')


    ars moriendi

    Rictusempra schreef:
    Nou smukkers, dan moet je maar goed uit je doppen kijken dat je de verkeerde foto niet wist. Ik begrijp je probleem want je zit daar echt lang aan als je een nest foto's wil wissen. Het zou leuk zijn met een vink systeem ofzo.

    dat vink systeem is oke!

    Het moet er maar komen. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik vind het ook wel handig, lijkt met zo

    Ik heb ingesteld dat je meerdere foto's tegelijk kunt verwijderen. Is dat ook goed? (A)


    Dit is mijn signature...

    Wat is Rutger toch weer goed (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Rutger schreef:
    Ik heb ingesteld dat je meerdere foto's tegelijk kunt verwijderen. Is dat ook goed? (A)

    Je bent een held! _O_


    ars moriendi