• Dit is, like, zóóó erg. Ik heb via dit artikel de Microsoft.NET framework assistant 0.0.0 van m'n Firefox verwijderd en guess what? Géén van mij add-ons doet het meer en dat is voor mij écht een rampenplan. Ik heb namelijk zoveel gekloot in about:config enzo en daarom wil ik 'm niet opnieuw installeren. Iemand oplossing/idee/suggestie(/wilt me voor m'n kop slaan?)


    *insert philosophical cringe expression here*

    mhhh, misschien je pc/laptop onder de douche laten staan :]
    joke.
    eeuhh, alles verweideren :l
    en dann opnieuw?
    ik heb zelf ook geen idee.


    They fell in love, didn't they?

    snuggle schreef:
    mhhh, misschien je pc/laptop onder de douche laten staan :]
    joke.
    eeuhh, alles verweideren :l
    en dann opnieuw?
    ik heb zelf ook geen idee.

    Ik kan ook geen add-ons meer verwijderen, het is echt vre-se-lijk. -emoface-


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nou, ik heb er géen verstand van. Maar misschien Firefox opnieuw downloaden ofzo? Of zit ik er nu helemaal naast? XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Omg dat is kut! Ik heb zelf sinds een paar dagen geen Firefox meer omdat hij heel kut deed bij mij, steeds vastlopen en afsluiten zonder dat ik dat wilde enzo. Sorry ik kan je niet helpen! Succes verder!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chaos schreef:
    Nou, ik heb er géen verstand van. Maar misschien Firefox opnieuw downloaden ofzo? Of zit ik er nu helemaal naast? XD

    Dat wil ik dus juist niet, want ik heb zoveel add-ons, zoveel opgeslagen wachtwoorden, zoveel getweakt en zoveel bladwijzers dat ik dat niet over m'n hart kan verkrijgen. •_•


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Dat wil ik dus juist niet, want ik heb zoveel add-ons, zoveel opgeslagen wachtwoorden, zoveel getweakt en zoveel bladwijzers dat ik dat niet over m'n hart kan verkrijgen. •_•

    Kan je niet op de een of andere manier je bladwijzers opslaan ofzo?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Chaos schreef:
    (...)
    Kan je niet op de een of andere manier je bladwijzers opslaan ofzo?

    Ik weet het niet. ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    > Het wordt erger en erger, ik kan geen nieuwe addons installeren, dus kan nergens een backup van maken. Ik ga overal dan maar een lijstje van maken. :S


    *insert philosophical cringe expression here*

    Waarschijnlijk heb je dan een virus gedownload.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb geen idee, ik weet niet eens wat een add-on is :S


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb geen idee, ik weet niet eens wat een add-on is :S

    Precies... Ik kan je dus ook niet verder helpen, sorry...


    Fat chance.

    Square schreef:
    Ik heb geen idee, ik weet niet eens wat een add-on is :S

    Add on => Toevoegen aan o.i.d.

    On-topic: Ik heb daar toen veel reviews over gelezen dat het ook geen goede is.
    Maar ik weet momenteel even geen oplossing voor je, sorry. (:


    A decision I will regret, until my dying breath.

    ik heb zelf google chrome, kun je dat niet gewoon downloaden of gewoon firefox opnieuw downloaden.? sorry heb er helemaal geen verstand van


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik wil je wel voor je kop slaan ; D

    Ik weet niet of het werkt, maar misschien via configuratie scherm je computer 2 dagen ofzo terug naar achter zetten.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!