• Hey Iedreen,,
    Zie Het Zit Zo...

    Een Week Gelede Heb iK Ruzie Gemaakt Met Mn Vriend,, Gelukkig iS Alls Al Opgelost..Maar iK Voel My Ng Alty Sgulldiig en Kweet Nii Wrm...

    Knne Jullie My Mss Helpn?


    don't be afraid for something you can't see

    Ik weet niet hoe ik je kan helpen, aangezien ik niet weet waar de ruzie over ging, en of jij je wel schuldig hoeft of moet voelen. Maar als je van je zelf weet dat het niet jou fout was, kun je je er makkelijk over heen gaan zetten. En ook al was het jou fout, Zet je er dan alsnog overheen, want die ruzie is geweest. En omdat alles opgelost is, zou hij er ook wel rust mee hebben, dus maak je geen zorgen verder.


    Sometimes it's best not to care.

    En/Of spreek je vriend erop aan. Leg hem uit dat jij je schuldig voelt over weet-ik-veel-wat, hij zal dat vast wel begrijpen en je troosten/steunen/zeggen dat dat niet hoeft/wat dan ook. En vervolgens ben jij van de schuldgevoel af ^* (A)


    liberae sunt nostrae cogitationes

    Voor zover ik jouw verhaal kan begrijpen denk ik dat jullie beiden je fouten moeten inzien en erover moeten praten. Niet ingrijpen lost niets op.


    -

    CK schreef:
    En/Of spreek je vriend erop aan. Leg hem uit dat jij je schuldig voelt over weet-ik-veel-wat, hij zal dat vast wel begrijpen en je troosten/steunen/zeggen dat dat niet hoeft/wat dan ook. En vervolgens ben jij van de schuldgevoel af ^* (A)


    Hy Zegt Dak My Nii Sguldiig Moet Voele Omdat Het Al iS Opgelost....Maar Waarom Voel Ik Da Dan Tog Nog?


    don't be afraid for something you can't see

    praat er nóg een keer goed over?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    FoxxShadow schreef:
    (...)

    Hy Zegt Dak My Nii Sguldiig Moet Voele Omdat Het Al iS Opgelost....Maar Waarom Voel Ik Da Dan Tog Nog?


    Daarom zei ik; maak je er geen zorgen verder over! Want het is opgelost, ook voor hem. En anders praat je er tog nog eens met hem over. Gewoon wat jij voelt, en of het echt allemaal wel weer goed is.


    Sometimes it's best not to care.

    CK schreef:
    En/Of spreek je vriend erop aan. Leg hem uit dat jij je schuldig voelt over weet-ik-veel-wat, hij zal dat vast wel begrijpen en je troosten/steunen/zeggen dat dat niet hoeft/wat dan ook. En vervolgens ben jij van de schuldgevoel af ^* (A)


    None but ourselves can free our minds.