• Wie wilt/kan er komen?

Datum & tijd kunnen allemaal nog afgesproken worden, maar het lijkt me handig om eerst te weten of er überhaupt wel mensen komen.

Zaterdag 20 November.
    Kan veranderd worden.

Als je niet meer kunt/wilt, dan wil ik heel graag dat je je AFMELD, want anders weet ik niet op hoeveel mensen ik kan rekenen tijdens de meeting, en dan staan we straks te wachten op mensen die toch niet meer komen.

Mensen die kunnen/mogen:
    -Funeral Hyves kim_nerdless@hotmail.com
    -OHMYGEORG Hyves DeadisinlovewithGeesz@live.nl
    -Omen Hyves vragen in pb.

-Nadineex Hyves zwemratje@hotmail.com
    -GAYBUDDY Hyves Jellanie_quizlet@hotmail.com
    -High Hyves eveline_777@hotmail.com
    -Summerbeat Hyves maaikeridder01@hotmail.com

Als je iemand meeneemt graag even zeggen, dan is het makkelijk bij te houden hoeveel mensen er komen. (Die persoon hoeft niet persé Q te hebben. ^^

Meeting point: 13:00 uur op Centraal station (Burger King).

Ideeën over meetings op andere plaatsen, graag in andere topics. :')

[ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 15:39 ]

You were much more muchier, you've lost your muchness.

Funeral schreef:
    (...)

Misschien mag je wel als je een vriendin meeneemt? :'D

Nee, ;s
    Mijn ouders hebben al hun bedenkingen bij Q,
    volgens mij denken ze echt dat er alleen maar enge mensen en rare types op zitten. Dus misschien moet ik maar proberen weg te sneaken of zo...

A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

OHMYGEORG schreef:
    (...)

Mag ik me aangesproken voelen? :$<3

En x'3 dohh >:] (H)

Summerbeat schreef:
    (...)

Nee, ;s
    volgens mij denken ze echt dat er alleen maar enge mensen en rare types op zitten. Dus misschien moet ik maar proberen weg te sneaken of zo...

lol dr zitten ook rare types op Q >:] hehehehe.
    maarja, als je stiekem weggaat zijn ze helemaal niet blij meer met Quizlet :'D

Summerbeat schreef:
    (...)

Nee, ;s

Hmm, je kunt het toch met ze overleggen? Als het niet mag kan je altijd nog het huis uit sneaken. -ik ben onverantwoordelijk voor de consequenties- Niet geschoten is altijd mis. :')

Ik zal vragen, ik denk dat k wel mag ! (nerd)
    en het kan zijn dat ik nog iemand mee neem maar is niet zeker. :Y)
    dat word dan : xHabibi. ;$

[ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 8:36 ]

Life is a beautiful struggle

GAYBUDDY schreef:
    Ik zal vragen, ik denk dat k wel mag ! (nerd)
    en het kan zijn dat ik nog iemand mee neem maar is niet zeker. :Y)
    dat word dan : xHabibi. ;$

Oke oke : D Ik schrijf je er vast bij! :')

Mensen, er is nog hoop Ö Mijn moeder heeft gisteravond met mijn vader gepraat, en er is besloten dat ik mag als ik een vriendin meeneem!!! :D:D:D

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

FreeRunner schreef:
    Mensen, er is nog hoop Ö Mijn moeder heeft gisteravond met mijn vader gepraat, en er is besloten dat ik mag als ik een vriendin meeneem!!! :D:D:D

Awesome!! Vraag gewoon iemand mee, iedereen is welkom! Zal ik je weer op de lijst zetten?

Funeral schreef:
    (...)

Awesome!! Vraag gewoon iemand mee, iedereen is welkom! Zal ik je weer op de lijst zetten?

Ja, ik heb al een vriendin gevraagd maar zij mocht niet, ik ga vanavond of morgen een andere vriendin die ook op Q zit vragen! ;D

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

@ meeting mensen
    Ik zag dat iedereen mailadressen gaf, als iemand het mijne zou willen hebben, pb dan even, zet het liever niet zo op het forum neer.
    Hyves

I am an idiot, I move.

Omen schreef:
    @ meeting mensen
    Ik zag dat iedereen mailadressen gaf, als iemand het mijne zou willen hebben, pb dan even, zet het liever niet zo op het forum neer.
    Hyves

Okee, ik pb je even. :')

ik neem misschien ook nog wel iemand mee (krul)

love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

Oke, willen jullie het even zeggen als het zeker is of je iemand meeneemt? :')

High schreef:
    (...)

Ja, ik heb al een vriendin gevraagd maar zij mocht niet, ik ga vanavond of morgen een andere vriendin die ook op Q zit vragen! ;D

En weet je het al? : D

Yeahyeahyeah.

Ik had het gister dus aan mijn vader gevraagt of het mocht, maar nu heb ik het dus toch nog aan mijn moeder gevraagt. En die zei dat het wel mocht maar dat ze wel eerst even wou zien wie jullie zijn, dus ik ga jullie even toevoegen op Hyves. _O_

Mijn Hyves.

A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.